omdat ik nog steeds niet de juiste stal gevonden heb, nogmaals mijn vraag. Ik ben dus op zoek naar een goede stal die uitmest, voert en de paarden buiten zet gezien mijn onregelmatige diensten. het moet wel betaalbaar zijn dus niet duurder dan 250 euro. Binnenbak geen eis, zou wel mooi meegenomen zijn, maar ook daar voor geld dat je er vaak gebruik van kan maken en dat je niet vast zit aan bepaalde tijden.
dus eigenlijk de vraag als jij stalling voor je paard zocht (gn en omgeving) waar zou jij hem dan stallen. Ik hoop op reacties
Ik ben hier ook wel benieuwd naar aangezien ik ook straks op zoek ga naar een stal + weide (met soortgenoten) voor mijn 2,5 jarige merrie - in Groningen of rondom Groningen. Het voordeel is dat rondom Groningen genoeg weilanden liggen waar boeren stallen hebben voor paarden, dus denk dat je wel wat kan vinden. Ben benieuwd naar de reacties...
ik heb mijn pony in ruischerbrug staan/ randje groningen bij lewenborg. Er zijn 4 stallen die nu inprincipe vol zijn, maar ik heb gehoord dat er 1 van die 4 misschien wel weggaat. en dan zou er dus een plekje vrij komen. er wordt gevoerd en gemest en de paarden komen elke dag buiten land of bak. buitenbak is goed te rijden met verlichting. E 155 pm. ik zal het dus even in de gaten houden, als zij weggaan en jij zoekt nog steeds wat kan ik het voorstellen.