[GZ] Instructice omgeving Wilnis (Mijdrecht, Vinkeveen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

[GZ] Instructice omgeving Wilnis (Mijdrecht, Vinkeveen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:59

Ik ben op zoek naar een Instructeur/instructrice omgeving Wilnis die mij, en misschien ook vriendin, kan lesgeven. Wij hebben al 3 jaar rijervaring, maar toen zijn we gestopt, we willen heel graag verder leren in de dressuur, springen kan ook, maar dat is niet noodzakelijk, we zijn daar wel heel gek op en de pony's ook Vork , wij willen graag alles leren over aan de teugel, ontspannen lopen, over de rug laten lopen enzovoorts.
Het zou zijn voor 1 x in de week(misschien 1 x in 2 weken), op zaterdag, waarschijnlijk (helaas) op wisselende tijden aangezien wij s'ochtends moeten voetballen en het nogal eens kan uitlopen.
Op zondag zou eventueel ook kunnen, maar dat zou ik moeten navragen bij de eigenaar aangezien die liever niet heeft dat wij op zondag komen, dus dat zou ik moeten overleggen.

Wie oh wie weet er iemand of woon zélf in de buurt van Wilnis en is intructrice, of weet zelf heel veel over dit onderwerp en denkt dat hij het zelf ook wel kan.
Leeftijd maakt helemaal niks uit (nouja ouder dan 15 zou fijn zijn Clown ), over de betaling moet ik nog overleggen, vooral met m'n ouders Nagelbijten / Gniffelen

Groetjes Rianne!

rhijnauwen

Re: [GZ] Instructice omgeving Wilnis (Mijdrecht, Vinkeveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:08

Borisje

Re: [GZ] Instructice omgeving Wilnis (Mijdrecht, Vinkeveen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 20:44

Wow bedankt! Had er nog nooit van gehoord maar het zit zó dichtbij Vork
Bedankt, ik ga er zeker kijken!