portretschilder...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ijsklontje

portretschilder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 00:59

Mijn zusje is onlangs jarig geweest.
Zij wil graag een mooi schilderij van haar paardje. Het paard is vorig jaar overleden. Er zit dus een enorme emotionele waarde aan dit schilderrij. Het is de bedoeling dat dit schilderij dus ook duidelijk haar paardje is.

Ik heb in de sticky gekeken en ook al verschillende links naar mijn ouders gestuurd.

Ik ben dus op zoek naar mensen die niet in de sticky staan of die daar geen website met voorbeelden vermeld hebben.

De voorbeelden het liefste met de originele foto van het paard er naast. Dat geeft namelijk een erg duidelijk beeld.

Suelza

Re: portretschilder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:07

ijsklontje schreef:
Mijn zusje is onlangs jarig geweest.
Zij wil graag een mooi schilderij van haar paardje. Het paard is vorig jaar overleden. Er zit dus een enorme emotionele waarde aan dit schilderrij. Het is de bedoeling dat dit schilderij dus ook duidelijk haar paardje is.

Ik heb in de sticky gekeken en ook al verschillende links naar mijn ouders gestuurd.

Ik ben dus op zoek naar mensen die niet in de sticky staan of die daar geen website met voorbeelden vermeld hebben.

De voorbeelden het liefste met de originele foto van het paard er naast. Dat geeft namelijk een erg duidelijk beeld.

Heb je nou al in ons topic gekeken? Sabine is echt heel erg goed...

ijsklontje

Re: portretschilder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 11:47

ja ik heb er gekeken. en de schilderijen zien er idd prachtig uit. Kun je me misschien per pb of door bellen of iets in die geest een prijs opgave geven. Voor een schilderij in A4 en A3