Hallo,
Ik was nieuwschierig of iemand ook ervaring heeft met Jan Borneman Zadelmakerij?
Ik had namelijk een tijd geleden nieuwe witte BR peesbeschermers besteld.
Ik heb ze binnen gekregen en het bleek dat het een ander of nieuw type was van BR.
Ik had liever het normale 'oude' model, wat er anders uit ziet en iets stevigere buitenkant heeft.
Op de site stond dat je het altijd wel retour kon en etc. dus heb daar over terug gemaild,
dat ik ze wel graag retour wou zenden, omdat het niet degene waren die ik bedoelde.
Je kon ze retour zenden binnen een week ofzo. Ik kreeg een mailtje terug ongeveer een paar dagen later over welke ik dan wel bedoelde? Hij wist over welke het ging, en zou kijken of die ook nog leverbaar waren en etc.
Een week niets gehoord en heb toen een mailtje gestuurd dat ik ze toch maar wel retour wou zenden,
omdat ik, degene die ik bedoelde, gauw nodig had en al ergens anders hier bij mij in de buurt gekocht in lichtgrijs. Ik heb hier zo dat ik weet ongeveer 3x overgemaild, en tot de dag vandaag nog steeds niets terug!! Ik heb ze enige tijd geleden verkocht, maar had ze liever toch retour gestuurd, omdat je toch wel verlies hebt met het verkopen via internet ivm de verzendkosten.
Ik ben benieuwd of jullie er ook (nare) ervaringen mee hebben!
Edit: Sorry, weet niet of het hier wel goed staat!