Jan Borneman Zadelmakerij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ChristinaW

Jan Borneman Zadelmakerij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 13:40

Hallo,

Ik was nieuwschierig of iemand ook ervaring heeft met Jan Borneman Zadelmakerij?
Ik had namelijk een tijd geleden nieuwe witte BR peesbeschermers besteld.
Ik heb ze binnen gekregen en het bleek dat het een ander of nieuw type was van BR.
Ik had liever het normale 'oude' model, wat er anders uit ziet en iets stevigere buitenkant heeft.
Op de site stond dat je het altijd wel retour kon en etc. dus heb daar over terug gemaild,
dat ik ze wel graag retour wou zenden, omdat het niet degene waren die ik bedoelde.
Je kon ze retour zenden binnen een week ofzo. Ik kreeg een mailtje terug ongeveer een paar dagen later over welke ik dan wel bedoelde? Hij wist over welke het ging, en zou kijken of die ook nog leverbaar waren en etc.
Een week niets gehoord en heb toen een mailtje gestuurd dat ik ze toch maar wel retour wou zenden,
omdat ik, degene die ik bedoelde, gauw nodig had en al ergens anders hier bij mij in de buurt gekocht in lichtgrijs. Ik heb hier zo dat ik weet ongeveer 3x overgemaild, en tot de dag vandaag nog steeds niets terug!! Ik heb ze enige tijd geleden verkocht, maar had ze liever toch retour gestuurd, omdat je toch wel verlies hebt met het verkopen via internet ivm de verzendkosten.

Ik ben benieuwd of jullie er ook (nare) ervaringen mee hebben!

Edit: Sorry, weet niet of het hier wel goed staat!

SSDesign

Re: Jan Borneman Zadelmakerij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:53

Ik heb ook niet heel goede ervaringen met hun. Ben flink genaaid bij het kopen van een cap. Echter wel in de winkel, dus misschien een verkeerde verkoper? Er werd ons een cap aangesmeerd die later helemaal niet echt goed zat en helemaal niet zo goed bleek te zijn. Sindsdien ben ik er nooit meer geweest.

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 20:09

Jeetje dat is ook niet best! Dan denk je dat je een veilige cap hebt en dan is het niets! Nors opkijken
Ik ga daar ook nooit meer iets weg bestellen!

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:11

Oke,
ik had hem toevoegd aan favorieten maar kweet wat ik er nu mee doe.
Ze hadden toen burberry producten in de aanbieding enzo maar kwas er nog niet over uit om te bestelen..

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:14

Ik heb ze een keer een mailtje gestuurt met een vraag en heb er helaas nooit antwoord op gekregen, dus heb ik er maar niks besteld.

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 20:45

Ja precies ik hoor ook rare verhalen over andere ruitersportzaken en weet nu ook dat ik daar nooit zal bestellen Lachen
Normaal haal ik het hier gewoon voortaan uit de buurt. Als ik iets via internet bestel is het altijd bij Oxer-Ruitersport. Van hun weet ik dat het goed komt! (temisnte ik heb daar goede ervaringen mee, maar misschien anderen niet)

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 23:08

Ik heb er een halster en touw via de webshop besteld. Geld overgemaakt, maar na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Meneer Borneman is nog steeds van mening dat het onderweg is Boos!.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 23:15

Bij ooteman krijg je ook hele goede service, die man is de hele winkel doorgelopen om op te meten welk hoofdstel onze ruin zou passen (lummel van een paard Bloos )

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 23:18

ik ben er ook niet over te spreken.
ik heb 3 weken geleden daar een halster besteld.vervolgens direct betaald en 4 dagen later stond het geld weer op mijn rekening.
ik had helemaal niks gehoord dus ik dacht ik vraag wel hoe het zit.
ik gemaild met de vraag of hij uitverkocht was etc en ook gezegd dat ze dat dan op zn minst even kunnen melden.helemaal NIKS teruggehoord.
was een vreemde ervaring.erg slecht.
ik heb ook vermeld dat ik er niet wat weer kocht op deze manier.
maar goed sommigen kunne geluk hebben gehad natuurlijk!

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 09:52

niet best zeg
Hopelijk krijgen jullie nog wat te horen van hun!
Staat ok geen telefoon nummer ofzo bij toch? Zat ik laatst ook om te zoeken.
Maarja je kunt je natuurlijk altijd wel achter komen.

Maar nu weten we dat we wel kunnen bestellen via Oxer Ruitersport en volgens 'trutje' via Ooteman! Lachen
Toch nog een paar die te vertrouwen zijn en een goede service bieden!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 11:35

Ik heb er begin dit jaar een HH winterdeken besteld en een pad.
Allebei in de opruiming en echt goed afgeprijsd!
Ben super tevreden.
Kreeg het wel pas nadat mijn geld bij hun binnen was.
Dus een goede week later nadat mijn bestelling was geplaatst kon ik mijn spullen in ontvangst nemen.
Dekje wordt veelvuldig gebruikt.
Deken ligt nog op zolder, wacht nadat het paard geschoren is. Bloos

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 11:39

Ik heb er heel veel gekocht...woon in de buurt en ben er wel tevreden over. Wij kennen hem erg goed, mogen als we niet zeker weten of het past meenemen en later betalen of gewoon trug brengen....

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 12:15

dat is wel super dat jullie goede ervarigen met hun hebben! Lachen
wel jammer dat het bij ons niet goed ging, maar zo zie je maar weer, zijn gelukkig ook tevreden klanten!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 12:18

Ik heb nog nooit via internet wat bij hem besteld maar wel in de winkel gekocht. Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee Ja

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 12:22

Ik heb er een dekje+ peesjes en een jas besteld in de aanbieding. Ik had ze met een week in huis en ben er supertevreden mee.

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 12:53

das mooi Lachen
Ik had ook geen problemen hoor met het bestellen, want ik had ze heel gauw binnen. Alleen dus het retour zenden... daar begon het. Sindsdien dus nooit meer wat gehoord

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:45

Eind augustus/begin september heb ik bij Borneman een dekje besteld, hij stond niet in 'mijn' kleur op de site, maar dat was geen probleem.
Ze reageerden in het begin vlot op mijn mailtjes en zouden het voor me regelen.
Iets van 1 week later krijg ik een mailtje dat ze geen bestellingen meer uitvoeren tot eind oktober en dat ik aan het eind van de dag mijn geld terug zou krijgen.
Na 2 weken was het er nog niet, dus heb ik ze een mailtje gestuurd (waar niet op gereageerd is) en een week later heb ik nog een mailtje gestuurd waar ik ook nog steeds geen reactie op heb gehad.
Wel heb ik begin deze week mijn geld terug gekregen, maar erg tevreden ben ik eigenlijk niet.
Ze hadden op zn minst even een mailtje terug kunnen sturen om uit te leggen waarom het zo lang duurde, kreeg een beetje het idee dat ik werd opgelicht.