Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje78 schreef:Waspik - Stal Allure
Elshout - Stal de Gorseweide
Loon op Zand - Stal de Kommer
Etc.
Kijk eens op deze pagina, en dan in Brabant:
http://paarden-pensionstallen.startpagina.nl/
Ik sta zelf op Stal Fabra, en de paarden worden daar elke dag buiten gezet, de bodems van beide bakken zijn super, en er zijn maar 25 boxen (meerdere paarden met één eigenaar). Ben je er wel wezen kijken?
Sorry, maar de paarden worden daar super verzorgd, en daarom kan ik me niet helemaal vinden in jouw opmerkingen.
In ieder geval succes met het vinden van stalling wat wel aan je eisen voldoet.
Paula1990 schreef:Bij stal Kemmeren in Kaatsheuvel heb je zoiets ; dat zit vlak bij Kegelaer (2min loopafstand) wat ook lekker is omdat je dan als het slecht weer is gewoon lekker in de binnenbak (20*70) kan rijdenverder de Smulhoeve in Kaatsheuvel ..
Rinske schreef:Ik sta op stal Duinzicht in Udenhout (tussen Loon op Zand en Udenhout), vlak aan de duinen, met buitenbak en 2 binnenbakken. Mocht je interesse hebben kun je me pben voor meer info.
Schangah schreef:Ik ben op zoek naar een kleinschalige pensionstal (volpension) in de omgeving van Waalwijk in een straal van 20 km.
Met:
buitenbak met goede bodem die het hele jaar door te rijden is met verlichting
ruime stallen
gehele jaar weidegang
goed beveiligde zadelkamer
spuitplaats met warm en koud water
goede kwaliteit hooi en brok.
Schangah schreef:roosje78 schreef:Waspik - Stal Allure
Elshout - Stal de Gorseweide
Loon op Zand - Stal de Kommer
Etc.
Kijk eens op deze pagina, en dan in Brabant:
http://paarden-pensionstallen.startpagina.nl/
Ik sta zelf op Stal Fabra, en de paarden worden daar elke dag buiten gezet, de bodems van beide bakken zijn super, en er zijn maar 25 boxen (meerdere paarden met één eigenaar). Ben je er wel wezen kijken?
Sorry, maar de paarden worden daar super verzorgd, en daarom kan ik me niet helemaal vinden in jouw opmerkingen.
In ieder geval succes met het vinden van stalling wat wel aan je eisen voldoet.
Stal grosweide te groot (37 stallen en erg duur 300 euro per maand!)
Stal Allure (is net falliet verklaard en teruggekocht dus financieel niet gezond + dat het er niet echt rustig is door wedstrijden)
Stal de kommer te groot 43 stallen!
Ik heb dus al veel stallen gehad en bezocht. Waarschijnlijk is er in deze omgeving nergens een kleine pensionstal te vinden Jammer is dat
Weidegang hebben ze daar niet of je wilt een stukje grond in het bos hieronder rekenen en met weidegang bedoel ik toch zeker 8 uur per dag op de wei. (ik kom er ieder dag langs en ken diverse mensen die daar gestaan hebben) Daarnaast hebben ze een hondenpension en zorgt dit voor Lawaaioverlast (Blaffende honden). Plus dat er nog wat andere zaken meespelen om daar niet te gaan staan.