Ervaringen zadels passen Drunens Ruiterhuis?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Ervaringen zadels passen Drunens Ruiterhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 19:49

Hallo!

Wie heeft er ervaringen opgedaan met de passervice en de al dan niet kundigheid van het Drunens Ruiterhuis? Ik had eerst positieve ervaringen gehoord, maar vandaag werd het me juist weer ten zeerste afgeraden door iemand anders :s Ik heb zelf echt niet voldoende kijk hierop, dus ik zal wel moeten vertrouwen ok de kundigheid van de passer.

Weet iemand nog andere zadelmakers in de omgeving van Eindhoven waar ze erg tevreden over zijn (moeten wel aan huis komen passen)??

Bedankt!

Arielle_

Re: Ervaringen zadels passen Drunens Ruiterhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:50

Ik ben absoluut tevreden over Drunens Ruiterhuis, ze zijn al meerdere keren bij ons geweest! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:41

HAR --> EA GZ DI.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:42

Ik heb verschillende zadels gekocht bij het Drunens Ruiterhuis, zowel nieuw als tweedehands en daarnaast ook zadels laten controleren voor het opvullen en ben zeer tevreden. Er wordt ook gerust gezegd dat het zadel nog hartstikke goed ligt en dat ik het beter niet kan laten vullen. De zadels die ik er gekocht heb, lagen ook prima. Echt nooit problemen mee gehad.

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 10:16

ik hebook goede ervaringen met het drunensruiterhuis... zijn al een aantal keren bij ons geweest... heb vorig jaar een nieuwe kn gekocht bij hun en pas geleden laten opvullen..ik woon in doetinchem en ze zijn gratis langs gekomen om te kijken waar ze mijn zadel moesten opvullen en aanpassen....echt super service..

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:35

Ik ben dan weer niet tevreden over het Drunens Ruiterhuis. Het zadel bleek achteraf helemaal niet te passen. En toen ik terug kwam omdat ik zei dat de vulling scheef was, zouden ze het verhelpen. Toen ik het zadel op kwam halen, was het nog net zo scheef.
Ik ben zelf heel tevreden over Emmers in België (www.emmers.be) Je moet dan wel die man hebben.

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:29

Hier nog iemand... heel tevreden over Drunens Ruiterhuis! Rij er zelfs helemaal vanuit soest naartoe voor me zadels..

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 00:07

Vanuit Soest.. das nog niets. Ik rij erheen vanuit Purmerend Haha! Ben super tevreden over Drunen, omdat ze alle tijd nemen en ook direct zeggen hoe en wat. Ik kan het je sterk aanraden om Drunen te laten komen.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 00:14

ik denk dat je altijd positieve en negatieve ervaringen zult hebben .
ikzelf heb mijn zadel 9 jaar geleden bij langeraap aan laten meten en daar zijn ook weer mensen totaal niet tevreden over .
bij mij op stal had iemand een zadel via drunens ruiterhuis en is 1,5 jaar lopen tobben met scheve vulling .
ze heeft het zadel verkocht en ergens anders niewe gekocht en nu is het goed .

ik denk dat je zelf een mening moet vormen maar neem de ervaingen van andren in je achterhoofd mee .

succes