Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eline_di schreef:Ik heb al geprobeerd om een trailer en auto te huren en dan ben ik ongeveer 30 euro per keer kwijt. En dan is wedstrijden rijden echt niet leuk meer.
ejpook schreef:waarom probeer je geen paardentaxi?
(staan er aardig wat op internet)
eline_di schreef:Ik ben opzoek naar iemand die mij en mijn E-pony (en eventueel groom) mee wil nemen op wedstrijden.
Ik wil met haar graag dressuurwedstrijden starten, ongeveer 1x in de maand/2 maanden. Beginnent bij de B omdat ze nog nooit gestart is.
Nu ben ik opzoek naar iemand die een trailer en een auto met trekhaak heeft die mij wil rijden of waarmee ik mee kan rijden.
Uiteraard wil ik hier wel een vergoeding voor geven.
Ik heb al geprobeerd om een trailer en auto te huren en dan ben ik ongeveer 30 euro per keer kwijt. En dan is wedstrijden rijden echt niet leuk meer.
Wie oh wie kan mij helpen?
Mocht u 2 mensen en paarden mee kunnen nemen zou het ook fijn zijn want dan kan ik ook mijn vriendin blij maken.
Ik ben een 17-jarige meid met veel rijervaring maar beperkte wedstrijdervaring. Ik ben niet te beroerd om m'n handen uit de mouwen te steken en wil op wedstrijden best met het een of ander helpen.
eline_di schreef:wil op wedstrijden best met het een of ander helpen.
Loesje88 schreef:op die fiets
Fairytail schreef:ze bedoelt denk ik dat ze de gene die rijd best wil helpen met andere zaken
Fairytail schreef:Voor dat bedrag word het inderdaad moeilijk. Al eens gedacht aan een wedstrijd maatje zoeken? Zodat je met die gene kan gaan en de de kosten deeld?
Veel succes in ieder geval