Bent u op zoek naar iemand die u helpt op stal? Of kunt u nog gewoon iemand extra gebruiken? Dan wil ik u helpen met alle voorkomende werkzaamheden op stal, en er omheen.
Het maakt mij niet veel uit wat voor stal of manege het is. Of het nou een handelstal is, of een trainingsstal, opfok bedrijf of een manege oid.
Ik wil u helpen met alle voorkomende werkzaamheden op stal zoals: Voeren, Mesten, Opstrooien, Vegen etc. Maar ook met werkzaamheden met paarden zoals: In de wei, bak of stapmolen zetten en eruit halen, Longeren, Rijden, poetsen, wassen, toiletteren etc. Verder wil ik ook helpen met schoonmaken van andere dingen die bij het bedrijf horen. En ook met de werkzaamheden die buiten rond de manege/stal moeten gebeuren.
Ook zou ik even iets over mijzelf vertellen. Ik ben een 17 jarige meid die de opleiding paardenhouderij volgt aan het Aoc Terra College in Groningen. Zelf hebben we 1 paard. Voorheen heb ik een tijd op een manege vrijwillig meegeholpen. Daar deed ik ook heel wat werkzaamheden zoals mesten, voeren, vegen, opstrooien, inrijden, doorrijden, zadelmak maken, longeren, in de wei/bak zetten er eruit halen, wassen, poetsen, rijden, water geven, douchen etc. Daar heb ik erg veel geleerd, en ook om alles zo zelfstandig mogelijk te doen. Zelf heb ik nu zo’n 11 jaar ervaring met paarden en pony’s. Wedstrijden heb ik nog niet officieel gereden met startkaart maar wel onderling.
Ik vind het werk met paarden erg leuk en doe daarom ook de opleiding paardenhouderij, aangezien ik graag mijn eigen bedrijf wil starten met de tijd. Daarom ben ik nu alvast op zoek naar een werk, en eventuele stage plek op een manege/stal. Ik kan reizen met het openbaar vervoer, fiets en kan eventueel met de auto gebracht worden.
Lijkt het u wat? Of heeft u nog enkele vragen aan mij? Dan kunt u natuurlijk contact opnemen. Alvast bedankt.