Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Shet schreef:Nu sta ik op een gezellige stal met leuke mensen.Succes met zoeken
Arabesk schreef:het enige cruciale dat bij mij doorslaggevend zou zijn is het aantal uren dat het paard buiten in een kudde kan lopen. Allerlei faciliteiten zoals binnenbak en kantine zijn eigenlijk meer voor de ruiter.
nothappy_1 schreef:Arabesk schreef:het enige cruciale dat bij mij doorslaggevend zou zijn is het aantal uren dat het paard buiten in een kudde kan lopen. Allerlei faciliteiten zoals binnenbak en kantine zijn eigenlijk meer voor de ruiter.
Hier ben ik helemaal mee eens. Het gaat om je paard.
Ik sta nu op een stal, met 10 stallen. Dit bevalt me uitermate goed. Mijn paard komt met drie anderen een halve dag buiten.
Ik heb ook een grote pensionstal gestaan, met alle faciliteiten die jij noemt. Maar mijn paard kwam daar weinig naar buiten, dus voor het paard was het niet ideaal.
Succes!
mariekie schreef:nothappy_1 schreef:Hier ben ik helemaal mee eens. Het gaat om je paard.
Ik sta nu op een stal, met 10 stallen. Dit bevalt me uitermate goed. Mijn paard komt met drie anderen een halve dag buiten.
Ik heb ook een grote pensionstal gestaan, met alle faciliteiten die jij noemt. Maar mijn paard kwam daar weinig naar buiten, dus voor het paard was het niet ideaal.
Succes!
Jij woont zeker niet in de omgeving van Rotterdam?
Waar alles volgebouwd is en als men een stukje land heeft het gelijk vol bouwd met stallen?
De plekjes met weidegang zijn hier in de omgeving zeer schaars, als je paard een paar uurtjes naar buiten kan heb je al geluk.
nothappy_1 schreef:Hier ben ik helemaal mee eens. Het gaat om je paard.
Succes!
mariekie schreef:Als je paard je lief is ga je niet bij van Hilten staan![]()
Wat zoek je precies TS?
Ik weet nog wel een paar goede adresjes.