GZ: uitloopstal, weidegang voor het hele jaar door.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

1natascha

GZ: uitloopstal, weidegang voor het hele jaar door.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 22:07

Hai!

Ik heb een lieve KWPN ruin van 10jr, hij is tot nu toe altijd erg sociaal tegen andere dieren, en is absoluut geen leider of dominant, hij heeft geen ijzers.

Ik ben op zoek naar een plek waar we in alle rust bezig kunnen zijn, met bv grondwerk, klassieke rijkunst, ik streef erna om op zo'n duidelijke, rustige,vriendelijke manier met mijn paard om te gaan.

Een plek waar hij het liefst het hele jaar buiten kan staan op weide, of paddock, of bak, een aantal uur is ook prima, en de rest op stal maar aantal uurtjes naar buiten is wel een vereiste.

Maar alleen weide met schuilgelegenheid zijn wij dik tevreden mee!!

Ik ben bezig met een opleiding waarbij ik wat vrije tijd overdag heb, dus ik zou ook een voerdienst overdag op me kunnen nemen, uitmesten, vegen, mn steentje bijdragen waar ik die kan bijdragen en daarbij ben ik bereid +- 200 euro bijtedragen aan stallings/weide kosten.

Wat ook erg goed zou uitkomen is als er een bak (hoeft niks luxe te zijn) en goede uitrijmogelijkheden zijn.

Omgeving Den Haag, Leidschendam,Voorburg, Rijswijk, Wassenaar,Nootdorp, Scheveningen,Monster,Pijnacker,Delft etc. maar de afstand is voor mij op dit moment belangrijk aangezien ik het met mn scooter moet doen.

Ik hoop snel iets te horen
Met een vriendelijke groet

AndreaB

Re: GZ: uitloopstal, weidegang voor het hele jaar door.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:46

Is Maasland misschien iets voor je? Bij ons op stal is er nog een plekje vrij.

24/7 buiten met schuilstal het hele jaar door, ligt op loopafstand van de broekpolder en de krabbeplas, trainen kan in het weiland en manege is in de buurt. Als je meer wil weten moet je even een PBtje sturen.

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:18

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 11:17

Iemand nog iets? lijkt me leuk als het in de omgeving van delftse hout of madestein zou kunnen. maar alleen op stal is dus niks voor ons, dus heleboel van de maneges in deze omgeving vallen af.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:42