Ik wil mijn paard graag eens na laten kijken door een goede fysiotherapeut omdat hij rechts veel lastiger inbuigt dan links. Wie weet er een goede fysiotherapeut in de omgeving van Zwolle??
kijk eens op www.nvfd.nl en dan op 'therapeuten'. daar vind je een lijst met alle collega's die verplicht bij- en nascholen (dus kwaliteit nastreven). er zit vast iemand in jouw buurt. Ceciel Stremmelaar -op die lijst te vinden- is goed, maar staat op punt van bevallen. Denk dat Sylvia Haveman ook in jouw buurt komt, zij is erg goed. Zou je zelf wel willen helpen, maar dat is echt te ver weg. succes!
Ellen Door Menalda etc. komt ook bij ons op stal. Ik ben erg te spreken over haar. Ze werkt o.a. samen met de kliniek in Hellendoorn. Ze is inmiddels ook bezig met de opleiding voor osteopaat.
Ah, is dat Ellen Door! Blondt van me. Die ken ik wel van-horen-zeggen, en ze is goed! Werkt geloof ik wel eens samen met een goede bekende collega van me. Sorry hoor, wist haar achternaam even niet meer. oeps....
ah, dikke kans dat ze dan de andere dagen als humaan fysio werkt (doen we bijna allemaal nog). kun je niet naar Hellendoorn toe dan? of anders Sylvia Haveman eens bellen? zij is ook erg goed, doet ook het para-lympisch team (ruiters EN paarden!). en aardige vrouw ook nog.
da's ook een nadeel van dit werk: al die tijd in de auto. maarja, ik heb gene locatie waar mensen naar mij toe kunnen komen (met honden wel, maar paarden is toch wat anders; zie ze al aankomen hier in de woonwijk, haha! ). dus ik MOET wel. geeftniks, de blije paardjes en baasjes zijn dat wel waard.
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. Mijn instructrice heeft mijn paard van de week gereden en hij is een stuk losser nu. De instructrice van de rijvereniging vindt het maar geld weggooierij dus ik weet nog niet zo goed wat ik moet doen
moeilijk, lijkt me. je zou kunnen overwegen 'm nog een paar keer door die ene dame te laten rijden, en kijken of hij meer verbetert. zo niet: dan is er ws. wel meer aan de hand. ik denk dat je zo'n 50 tot 70 euro kwijt zult zijn voor een fysiotherapeut. succes, enne.... houd je ons hier op de hoogte?