gezocht fysiotherapeut omg leeuwarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brendalevita

gezocht fysiotherapeut omg leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:07

Voor een vriendin ben ik opzoek naar een fysio voor haar paard en wat info over de kosten etc,wie kan ons helpen Bvd!!

Omgeving leeuwarden

Moska

Re: gezocht fysiotherapeut omg leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:13

Het is niet direct omgeving Leeuwarden, maar hij komt ook aan huis en wellicht kun je dan meerdere paarden op een locatie bijeen brengen om zo de voorrijdkosten te drukken. Betreft Gerrit Weijer(s) uit Harkema. Een hele goede. Ik heb de laatste keer (was bij ons op stal) iets van 70 euro betaald voor de behandeling (incl. gedeelde voorrijdkosten). Een clubgenootje van mij is ook fysio en loopt veel met hem mee, maar ik weet niet of zij momenteel kan ivm gezondheid. Dan zou je me even een moeten sturen, dan vraag ik het even voor je na.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:53

Bedankt voor je info,er is niemand op stal die er gebruik van wil maken helaas dus ik zoek zo dichtbij mogelijk vanwege de kosten,ik stuur dit berichtje even door enals ik meer info nodig heb stuur ik je pm ,bedankt!!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:04

als je een erkend dierenfysiotherapeut zoekt, kijk je het best op www.nvfd.nl en dan op 'therapeuten'.
daar vind je een lijst van alle collega's die in ieder geval regelmatig bij- en nascholen (en dus kwaliteit nastreven).

er zit veel kaf tussen het koren, en ondanks dat 'dierenfysiotherapeut' een beschermde titel is, zijn er mensen die zich voordoen als zodanig, maar ondertussen de kennis en juiste papieren missen...

succes!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 19:41

@dierfysio ontzettend bedankt heb iemand in heerenveen gevonden en haar direct gemailt!!!!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:48

Lachen graag gedaan, succes!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 08:49

Moska schreef:
Het is niet direct omgeving Leeuwarden, maar hij komt ook aan huis en wellicht kun je dan meerdere paarden op een locatie bijeen brengen om zo de voorrijdkosten te drukken. Betreft Gerrit Weijer(s) uit Harkema. Een hele goede. Ik heb de laatste keer (was bij ons op stal) iets van 70 euro betaald voor de behandeling (incl. gedeelde voorrijdkosten).

ik heb mijn paard ook door hem laten behandelen een paar maanden terug en ik ben zeer tefreden over hem. overigens gan ik met paard naar hem toe dan is de behandeling 60 euro

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 11:05

Bedankt perla,ik zal het even doorgeven!!ze is momenteel wel ergens mee bezig