Petra vlasblom van 2moons komt aan huis, is dat een optie? Mijn paard was ook een vreselijk monster als het op de trailer aan kwam (heb zelfs een keer van wedstrijd naar stal moeten rijden).
Ze werkt op de manier van Klaus Ferdinant Hempfling dacht ik.
Ze heeft mij igg super geholpen! zelfs al wilt hij er niet in, binnen 5 minuten staat hij erop, zonder geweld of zwepen, longeerlijnen of iets anders.
Ik gebruik, op haar aanraden een monty roberts halster + leadrope.
Ik ben bij het balingehof geweest en ik was er heel erg tevreden over. Ik had het jaren eerder moeten doen. Mijn pony laat zich nu weer super braaf overal mee naartoe vervoeren terwijl ze voorheen niet op de trailer te krijgen was. Ze liet zich zelfs op de laadklap vallen. Nu loopt ze er zo in en dat allemaal zonder schreeuwen en zonder geweld.
Het is trouwens wel de bedoeling dat je zelf ook mee komt oefenen. Je hoeft er niet de hele tijd te zijn maar je moet wel het systeem begrijpen anders heeft het geen enkele zin. Ik heb er een vakantie van gemaakt en ben er de volle twee weken bij gebleven.
Ik kan ze zeker aanraden maar als je meer wilt weten moet je gewoon monya pm-en of even mailen naar ze.
indien gewenst komen John en Monya je pony halen en ze kunnen ook aan huis trailertraining doen. Ze hebben overigens ook net een nieuwe DVD uitgebracht over trailerladen. Kijk voor meer info even op www.balingehof.nl en je kan daar een vraagformulier invullen,krijg je snel reactie
kitty_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-07 18:10
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
kitty_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-07 19:05
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb bij hun stage gelopen en dus heel veel paarden zien komen en zien gaan. En wat een verschil!!! En het mooiste in de meeste gevallen; no cure no pay! Dus als de training niet aanslaat hoef je niet te betalen! Je verliest er dus zeker niets op En echt, ik heb zo veel combinaties hopeloos binnen zien komen, paarden die in de trailer gingen liggen, er met geen mogelijkheid op durfden, die de hele trailer afbraken en ongelovelijke resultaten gezien!
kitty_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-07 15:56
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt