Je hebt ze zowat niet voor Engelse zadels. Je zou zo'n schapenvachtding bij de IKEA kunnen kopen, en dan een beetje op maat knippen, of 2 aan elkaar. Of een bontschabrak ondersteboven op je zadel, heb je gelijk lussen om hem vast te maken.
Ik denk dat je daar voor gewoon naar divoza, Hyporama of Mr Ed moet gaan. 1 Ding het rijd echt heerlijk!! Ik zelf rij er ook mee maar dan zeg maar alleen waar ik op zit niet over me zweetbladen.
Ik weet zo de site niet meer, maar ik heb er eentje gehad van het merk Mattes. Die heeft de zitting en de kniestukken van bont en de rest is van leer. Prijs was 220 euro. Ik zal de site nog even proberen te vinden voor je (was wel Duits)
@WeslyMaksy: Aangezien ik mijn benen bij het gedeelte waar het bontje stopt open rijdt dacht ik dat dit misschien wel eens de oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem
als je deze hebt ben ik wel benieuwd naar je ervaring vind het een beetje duur namelijk maar als het echt zoveel fijner rijd tja dan is het de investering waard
Ik heb voor als ik in spaans tenue rijd een bontje over mijn dressuurzadel. Het bontje gaat ook over de zweetbladen heen en waar je benen liggen is het suede. Heb deze gekocht bij animo ruitersport in Veendam. Weet de prijs helaas niet meer.
Wat een super service zeg! Donderdag besteld en vrijdag ochtend al geleverd! Zodoende gister er de 37 km in Ommen mee kunnen rijden en het zat heerlijk!
Hij past ook heel netjes op mijn zadel. En vindt hem dan ook een aanrader!