[GZ] Les in Noord Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

[GZ] Les in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 14:26

Omdat ik zelf een beetje hopenloos wordt van het niet meer rijden, en ik het toch wel erg mis hier even een topic.

Omdat ik werk als stewardess heb ik een wisselrooster, ik kan nooit vaste dagen afspreken omdat wisselt. Daarom is het voor mij niet mogelijk om bij een manege (wat ik ook absoluut niet meer wil) te gaan rijden, of een bijrijdpaard te nemen. Sinds mijn vorige bijrijdpaard vorig jaar mei is ingeslapen heb ik geen les meer gehad omdat ik het gewoon niet kon combineren om vaste afspraken te hebben met mijn rooster.

Nu ben ik opzoek, naar iemand die mij weer wat les kan geven, op zijn/haar paard, en waar ik flexibel 1 of 2 keer in de week kan komen rijden.

Het liefst in de omgeving van amsterdam, zaandam e.o. Heb je nog vragen, PB me dan maar Lachen En ik hoop dat het éindelijk via deze weg gaat lukken.

kylah

Re: [GZ] Les in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:46

pb naiade eens.......

lailapri

Re: [GZ] Les in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:58

ik weet een goede instructrice maar dan moet je alleen wel opzoek naar een paard. Wij maken na iedere les een afspraak voor de volgende les, dus je kan de dagen heel makkelijk overleggen en vaste tijden heeft ze bijna niet.