Een instelling/bedrijf/professionals die werken met paarden op basis van therapeutische doeleinden. Hiermee bedoel ik, die mensen die bijvoorbeeld lijden aan faalangst, ADHD, Autisme, concentratieproblemen, gedragsproblemen etc.
Voor mijn eindscripie en lessen die ik zelf mag bepalen en invullen ( lang leve Hogeschool het Saxion

Het gaat hierbij om slechts enkele uurtjes tot een dag omdat ik deze tak erg intressant vind er er als voorstudie van mijn eindscriptie meer te weten over wil komen.
Vandaar mijn vraag, zijn er bokkers die hiermee werken of mensen kennen die ermee werken?
en zouden die misschien via de mail informatie willen geven of bereid zijn om een professionele SPH worker een paar uurtjes mee te laten observeren in het werk?
Uiteraard heb ik veel ervaring met de doelgroepen ( 4 jaar SPW en 3 jaar SPH met bijhorende stages) en ben ik leergierig, nooit te beroerd om te werken en vooral iemand met veel intresse die hier meer te weten over wil komen.
Ik hoop op veel reacties, want hoe meer ik bezoek en onderzoek, hoe breder mijn kennis