Instructie omg. Varsseveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anonimo_h

Instructie omg. Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:56

Ik ben op zoek naar iemand die mij les kan geven en die ervaring heeft met het begeleiden van jonge paarden.

Ik heb een 3,5 jarige haflinger die eigenlijk nog bijna niks kent en wil graag dat iemand mij begeleid bij het beleren van haar en daarna ons les wil blijven geven als het klikt.

Ze staat op de Heelweg en we hebben een verlichte buitenbak. Als je liever bij jou aan huis les geeft kan dat wel als het in de omgeving van Varsseveld/Heelweg/Westendorp zit. Moet er namelijk dan lopends heen(geen trailer)

In princiepe wil ik wekelijks een half uur tot 3 kwartier les hebben, meer vind ik nog niet nodig voor zo'n jong dier. Ik ben niet wedstrijdgericht maar wil gewoon lekker recreatief met haar rijden.

Diploma's zijn geen vereiste.

Ilva

Re: Instructie omg. Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 02:02

Hallo,

Misschien kan ik je helpen. Ik ben ORUN gediplomeerd en daarnaast heb ik veel ervaring met natural horsemanship. Ik heb dan ook een diploma van de International school for professional horsemanship (www.isphorse.com). Ik woon zelf in Elten (D), maar ik heb mijn eigen paard niet zo ver van Varsseveld staan. Ik ben dus regelmatig in de buurt van Heelweg.

Stuur me eens een PB'tje als je interesse hebt.