pas op voor het bedrukken bij sisco4life!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

pas op voor het bedrukken bij sisco4life!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:32

ik heb 4 shirts laten bedrukken. zie link voor foto`s
http://www.mijnalbum.nl/Album=NEUIT37W

het logo staat er onder. op 1 shirt mist de zwarte stip in het midden. op bijna allemaal loopt de lijn van de staart(aan de bovenkant) niet. op 1 t-shirt staat de rug er niet eens op. op 1 van de 4 shirts staat ineens de `o` schuin onder de rest ( voor alles: zie foto`s) ze beweert dat ze had gewaarschuwd dat de details niet goed zouden worden. daar weet ik niets van, maar goed, ik noem dit geen details. als het op de 1 wel kan, kan het op de ander ook. het gaat hier niet om kleine details!

ik heb haar een pb gestuurd met dezelfde foto`s en met het commentaar dat ze het toch zelf wel had kunnen zijn dat ze niet goed waren en allemaal anders waren, waarop ze dus reageerde dat ze had gezegd dat de details niet goed zouden worden misschien. ik heb op haar bericht hetzelfde gereageerd als de argumentatie die ik hier boven op heb geschreven. ik hoor ineens niets meer van haar, dus dan maar zo. ik hoop dat ik hier bij de zelfde negatieve ervaringen bij haar te voorkomen bij jullie.

ik heb geen idee of ik het hier neer mag zetten, maar ik vind dit niet kunnen, en dat het bekend moet en moet mogen worden gemaakt! als het ergens anders hoort: verplaats dan maar.

maudy_89

Re: pas op voor het bedrukken bij sisco4life!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:34

je mag niet iemand zo te kijken zetten op bokt, je had moeten overleggen met een mod.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:39

sorry, ik weet niet hoe dat moet ofzo. ik heb hier mijn eerlijke ervaring met haar neer gezet met foto`s die duidelijk laten zien dat elk t-shirt anders is. ik heb verder ook geen tijd om te overleggen, want lig met gekneusde rug in het ziekenhuis en mag niet zo veel mijn bed uit en kan dus niet zo lang achter internet. ik moet nu mijn bed weer in. ik neem aan dat als dit tegen de regels is dat het wel wordt veranderd of verwijderd.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:41

Vind het persoonlijk niet erg dat je dit hier neerzet, ik wou eerst bij haar mijn dekens laten bedrukken maar bij nader inzien laat ik dat liever bij een professionele drukkerij doen.

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:43

het is zelfs tegen de wet Lachen ik zou ermee opassen dus!!!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:47

als je zelf dan eerst eens duidelijke fotos maakt want je verwacht dat wij gaan oordelen over een k*t kwaliteit fotos

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:49

Ik hoop voor je dat de drukkerij dit voorval alsnog netjes oplost!

Wat naar mijn gevoel ben je gewoon simpel weg afgepoeierd en dat vind ik niet correct. (of op bokt dingen zitten correct is laat ik me niet over uit)..

Echter als het betreffende bedrijf netjes klachten had opgelost was der ook niets op bokt gekomen! (hoog uit een positief bericht)...

Dus bedrijf, los het netjes op, zoals een goed bedrijf dat betaamd en maak daarmee POSITIEVE reclame! Je staat toch achter je ``product`` neem ik aan.

En als het op het ene t shirt wel kan.. kan het op het andere ook Haha! Vork hoef je niet universitair voor opgeleid te zijn Clown

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:57

@ Shadowflyer : Dat kan ook wat vriendelijker hea? Knipoog Niet iedereen heeft een super digi, als ik een foto maak met de mijne zie je alleen kleurtjes en vormen. Haha!

@ TS : Je had opzich idd wel met een Mod kunnen overleggen, maar dat is nou toch al te laat. Het is zonde dat je opdrukking mislukt is. Volgende x toch maar een pro inschakelen. Ach gut

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:14

Ik vind Shadowflyer volkomen gelijk hebben. Ik zie niks meer dan een paar zwarte strepen en vlekken op de foto. Hoe kun je überhaupt nu van ons verwachten dat we een helder beeld krijgen van de fouten? Misschien eens bellen naar Sisco4Life? Dit is niet de bedoeling van bokt. Beetje vaag om een topic te openen en iemand zo te kijk te zetten.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:24

Ik ben benieuwd of je al contact hebt opgenomen met Sisco4Life of dat je eerst hier een topic over hebt geopend. Beetje 'rude' om zo een topic te openen wat overigens niet eens is toegestaan (naar mijn weten). Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:25

EA CO --> EA GZ DI.

Daarnaast komt er hier een slotje op dit topic. De reden is dat wij je aanraden om dit eerst duidelijk en goed probeert te regelen met de verkoper ipv gelijk een 'schandpaal'-topic te openen. Vervolgens zijn de foto's niet erg duidelijk van het logo, veel zijn namelijk onscherp en wat wazig. Hierdoor is niet goed te zien wat er niet precies goed is. En daarnaast is dat meer een zaak tussen de koper (ikenindi dus) en de verkoper.