ik heb 4 shirts laten bedrukken. zie link voor foto`s
http://www.mijnalbum.nl/Album=NEUIT37W
het logo staat er onder. op 1 shirt mist de zwarte stip in het midden. op bijna allemaal loopt de lijn van de staart(aan de bovenkant) niet. op 1 t-shirt staat de rug er niet eens op. op 1 van de 4 shirts staat ineens de `o` schuin onder de rest ( voor alles: zie foto`s) ze beweert dat ze had gewaarschuwd dat de details niet goed zouden worden. daar weet ik niets van, maar goed, ik noem dit geen details. als het op de 1 wel kan, kan het op de ander ook. het gaat hier niet om kleine details!
ik heb haar een pb gestuurd met dezelfde foto`s en met het commentaar dat ze het toch zelf wel had kunnen zijn dat ze niet goed waren en allemaal anders waren, waarop ze dus reageerde dat ze had gezegd dat de details niet goed zouden worden misschien. ik heb op haar bericht hetzelfde gereageerd als de argumentatie die ik hier boven op heb geschreven. ik hoor ineens niets meer van haar, dus dan maar zo. ik hoop dat ik hier bij de zelfde negatieve ervaringen bij haar te voorkomen bij jullie.
ik heb geen idee of ik het hier neer mag zetten, maar ik vind dit niet kunnen, en dat het bekend moet en moet mogen worden gemaakt! als het ergens anders hoort: verplaats dan maar.