wie kent er een goede zadelmaker uit de omgeving van Utrecht? Sinds wat gedoe met mijn zadel en opvullen/uitvullen ben ik het vertrouwen een beetje kwijt in de "gewone" zadelmaker die meerdere merken levert/repareerd... Om nou zelf zomaar iemand te bellen uit de gouden gids zonder dat ik iets weet van andermans ervaringen met diegene...
Daarom dit oproepje! Dus... wie kent er een goeie zadelmaker en is daar uitermate tevreden over?
Bedankt voor de tips tot nu toe! Nieuwe tips zijn nog steeds van harte welkom...
Hopelijk (ga zo bellen) komt er binnenkort een fysiotherapeute/osteopate naar de rug van mijn paard kijken, zodat zij wellicht ook een advies kan uitbrengen voor het aanpassen/corrigeren van mijn zadel. Er komt namelijk een vochtbult op haar ruggegraat en de maker van het zadel weet niet wat ie er aan moet doen. Wellicht weet ie dat wel adhv haar advies, maar misschien ook niet en dan zal een ander het op moeten gaan lossen... Blijft lastig die zadels!!
Feike Bruinsma, hij komt niet uit Utrecht maar hij is er goed. Hij komt ook aan huis. Bij ons doet hij al jaren alle zadels. Hij is er g kundig en goed.
Hij zit niet echt in de buurt nee, maar Arie Boer ook niet... bellen kan geen kwaad... heb even gezocht en kwam nog een bokt-topic tegen... iig bedankt voor de tip, want echt vaklui zijn zo moeilijk te vinden!
Osteopate is gisteren geweest en mijn zadel ligt nog steeds niet goed... zoals ik dus al wist...
Ze zou Van Rijs bellen, werkt ze met regelmaat mee samen en samen met mij gaan ze zorgen dat Lio een passend zadel krijgt!
Osteopate belde net dat ze Van Rijs heeft gesproken... Hij snapte gelijk wat er aan de hand was en wat er waarschijnlijk moet gebeuren aan mijn huidige zadel om 'm weer goed te laten liggen... schijnt voor hem een bekend probleem te zijn met het merk van mijn zadel... morgenochtend hoor ik meer!