Gezocht stalling Zeewolde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Gezocht stalling Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:23

Ik wil weg uit de Randstad en ben op zoek naar stalling met weidegang in de nabije omgeving van Zeewolde. Liefst zomers en winters weidegang hebben voor mijn shet en fjord. Betaalbare prijs en goede buitrijmogelijkheden, bak hoeft niet aanwezig te zijn maak daar toch geen gebruik van. Dus solarium, eb/vloed bodem ed hoeft allemaal niet. Alleen een dak boven het hoofd van mn lieverds en weidegang dan.
Uitmesten en voeren ed kan ik zelf ook doen (heb eigen voer). Weiland met schuilstal is ook goed.
Wie heeft er iets of wie kent er iets?

saroanda

Re: Gezocht stalling Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:05

Bekijk deze advertentie eens!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//dieren.marktplaats.nl/stalling-en-weidegang/110428468-stalling-in-het-buitengebied-van-zeewolde.html

Ik sta hier als sinds april en heb het er erg naar mijn zin. Overdag staan ze lekker in de wei, met goed weer ook 's nachts (of als je dat zelf wil). Met slecht weer staan ze in de paddock, ze mogen apart staan of samen met de andere paarden. Er wordt gevoerd, gemest, binnen/buiten zetten. Misschien dat je in goed overleg iets kan regelen voor je 2 knollies, waarbij je het zelf doet. Er is grote buitenrijbak aanwezig en perfecte uitrijmogelijkheden door het platteland en het bos.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:27

-> EA GZ diensten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 11:44

Saroanda, wat is het adres van deze stalling. Ik ga binnenkort namelijk even langs.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:49

Winkelweg 17