Ik heb vroeger een physio erbij gehaald maar naar mijn mening betaalde ik alleen veel geld en zag uiteindelijk geen resultaat.
In het laatste jaar ben ik bezig met Osteopathie. Ik zag na de eerste twee behandelingen veel resultaat en was erg tevreden over, maar het bleek toch dat mijn paard steeds meer last kreeg van haar rug. Osteopaat is nu in totaal 4 keer geweest en na de vierde keer was ik er echt niet over te spreken. Toen is ze naar mijn gevoel toch achteruit gegaan.
Ik heb gehoord over happy athleet, en heb ook op hun website gekeken. De website zag er goed uit en het klinkt allemaal erg logisch. Nu vroeg ik mij af of iemand hier goede/slechte ervaringen mee heeft?
Ook was ik gister bij de kliniek in Woudenberg en daar adviseren ze mij om foto's van de rug te laten maken en waarschijnlijk aqua training voor 2 weken. Misschien heeft iemand recente ervaringen met aquatraining? Ik heb met de zoekfunctie gezocht maar kon eigenlijk alleen informatie van een jaar geleden vinden.
Ik wil graag horen hoe paarden het op langere termijn doen na de aqua training en hoe vaak ze terug moeten gaan.
Alle informatie is welkom!