vakantiehuisje zeeland met eigen paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

vakantiehuisje zeeland met eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 23:10

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een vakantiehuisje in zeeland vlakbij het strand waar in de buurt gelegenheid is tot het stallen van mijn paard!
Het liefst met weidegang aangezien ze gewend is buiten te staan (en waar ik mijn trailer kan stallen)!

Waar in Zeeland maakt me verder niks uit zolang het paard maar goed staat en ik mooi kan buitenrijden Haha!
Het gaat om eind september!
Wie weet er iets of weet een goede manege waar ik eens kan informeren?(andere opties zijn ook welkom Knipoog

bedankt Haha!

Rafke

Re: vakantiehuisje zeeland met eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:24

Probeer eens bij de manege in Nieuwvliet, Hippo d'or heet het tegenwoordig geloof ik.

Deze zijn iig ingericht op mensen die met paarden op vakantie willen. Nieuwvliet ligt in Zeeuws-Vlaanderen.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:29

Bij manege Grol in Renesse kan je ook je paard stallen voor een vakantie. In de buurt zijn campings en huisjes genoeg, wellicht kunnen ze je via Grol ook wat adressen geven. In die omgeving kan je leuk buitenrijden.

Patriciak44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:13

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:16

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 21:51

Super bedankt voor alle informatie!!
Ik ga alles eens rustig bekijken Lachen

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:32

Ik ben bij Manege Lesiduna geweest in Burgh-Haamstede. Je kan er naast in een appartementje van Landal Green zelf logeren. Ligt direct aan de manege.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 20:44

www.stalterhofstede.nl

Je hebt er niet echt vakantiehuisjes, maar een chalet. Je kan er je trailer kwijt, je paard gaat een groot deel van de dag in de wei, er is een binnenbak en het is op loopafstand van het strand. Wij zijn dit jaar niet geweest, maar tot vorig jaar wel een aantal keren. Ze zijn nog aan het "verbeteren", ik merk ieder jaar vooruitgang! De moeite waard en betaalbaar, zo is mijn ervaring. Je zit er vlak bij de grens, dus voor jezelf ook leuk voor een uitstapje naar Knokke of Brugge.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:43

voor als je erheen wilt maar het niet kunt vinnde; het heet manege Lisiduna in Burgh-Haamstede!

In Ouddorp (net Zuid-holland) kun je het ook proberen: manege de goede Reede als ik me niet vergis.

Fijne vakantie!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:47

Volgens mij is er op deze caming http://www.recreatiezeeland.nl/rz/loka=119 ook gelegenheid om je eigen paard te stallen. Ze hébben er in ieder geval zelf ook paarden, vragen kan altijd Knipoog

edit:
Citaat:
PAARDENVRIENDEN let op!!!!!! Welkom met uw eigen paard. Weidegang en/of stalling mogelijk. Evenals gebruik van de buitenbak.
Met uw eigen paard naar het strand is echt iets bijzonders.
Ook hebben we goede rijpaarden te huur waarmee door ervaren ruiters in de buitenbak kan worden gereden .