Gez. Pensionstal omgeving Doorn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Gez. Pensionstal omgeving Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 21:49

Ik ben op zoek naar een pensionstal in de omgeving Doorn.
Wat zoek ik?
Goede uitrijmogelijkheden, meerdere malen per dag kuil en hardvoer (liefst dat ik mijn voer zelf klaar mag zetten)
Liefst zelf mesten.
Paard elke dag naar buiten, in de zomer graag 24/7.
Binnenbak is een pré, maar als er maar een buitenbak is die altijd goed te rijden is met verlichting ben ik ook tevreden.
Box minimaal 3x3, mooiste is als de paarden elkaar kunnen zien en met hun hoofd buiten de stal kunnen hangen.
Weet je wat, dan hoor ik het graag!

Noukie

Re: Gez. Pensionstal omgeving Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:52

Amerongen bij Putman? http://www.dijkhoeve.com geloof ik...
Ben er al paar jaar niet meer geweest, dus geen idee hoe het er nu is moet ik er eerlijk bij zeggen, en ik weet niet of dat te ver voor je is vanaf Doorn?
Qua uitrijmogelijkheden heb ik zelf geen ervaring daar trouwens, maar de verhalen waren altijd erg positief..

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:05

Bedankt voor je reaktie!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:08

you're welcome!
Zit echt hard te denken voor je verder, jaren in Doorn gewoond, ook ponies gehad enz daar, maar kan niks verzinnen...
Stal waar ik lang geleden stond had fijn geweest, maar die is inmiddels naar andere eigenaar en geen pension meer (op de achterweg, echt vlak aan bos enz)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:14

Ik woon nog niet eens in Doorn, maar de kans is groot dat ik er binnenkort wel woon en dan wil ik natuurlijk wel een leuke plek voor mijn paard hebben.
B.v bij een boer met pensionstalling erbij is ook prima!
Ik zag dat er een manege den Toom was of i.d. maar die hebben nog geen eens weidegang en zijn schrikbarend duur...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:18

Den Toom is als manege heel goed (of iig was, ook tijden niet meer geweest Knipoog) en hele fijne uitrijmogelijkheden. Maar voor pension is het niet mijn soort stal.

Volgens mij zitten er rond de Postweg nog 2 stalletjes.. 1 naast de voetbalvelden en 1 bij de verenigingsbak van de Heuvelruiters.. Dat zijn qua accemodatie minder mooie stallen dan Putman, maar misschien ook wel geschikt (maar ben daar nooit echt binnen geweest hoor, dus daar kan ik niets over zeggen)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:28

Waar is die verenigingsbak van die Heuvelruiters???
Je hoort het al, ik ben er niet bekend, hihi!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:33

hmm.. goeie vraag.. het is, als je op de postweg rijdt vanaf het begin (in doorn), t 2e brede zandpad rechts Clown
Als je de weg doorn-leersum rijdt kan je denk k bij restaurant sandenburg rechts gaan, dan de gewone straat (dus niet bospaden inrijden) links aanhouden. (ik ben een ramp met straatnamen, sorry)
waar ong ga je wonen?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:34

Als het doorgaat... Drift!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:37

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 08:50

Ik ken die stal wel, en op zich zou het kunnen. Maar je mag daar absoluut niet zelf mesten en dat wil ik toch eigenlijk wel!

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:39

Haihai,

Bij van Wiggen in het bos achter camping Het Grote Bos in Doorn hebben ze nog ruimte voor 4 ponies alleen heb je daar geen stalling, er staan overwegend ijslanders..

Verder heeft Schoonhoven op de Sterkerburgerlaan in Doorn nog ruimte...

Zelf sta ik bij Rodenhuis (stal Hydepark) met 4 paarden maar daar is op dit moment een wachtlijst..

Ook kun je het bij Huisman op de Gooyerdijk in Driebergen proberen..

Succes!!
Groetjes Bettine