Ik zoek samen met mijn 7jarige springgefokte ruin iemand die ons springles kan geven. We rijden wedstrijden in de dressuur, maar niet in het springen. Ik heb verder ook geen wedstrijdambities met het springen, maar het lijkt me leuk om te springen voor de plezier en om wat extra vertrouwen te winnen. Ik hoef ook geen dikke meters te springen, hindernissen van 80cm en een leuke opbouw en veel variatie is genoeg. Een Orun diploma is gewenst, maar met jaren ervaring kom je ook al eenheel eind! Ik zou het ook fijn vinden als degene een stuk ouder is dan mij (ik ben 20) Ben jij iemand die priveles of groeplessen geeft, of ken je iemand die dat doet, laat het me dan weten. Ik woon zelf in MidwoldE (gemeente Leek) (Groningen) en het lijkt me handig om in een andere accomodatie les te hebben, omdat ik zelf maar 3 hindernissen en alleen een buitenbak heb.
Henny Coremans geeft springles Hij heeft een eigen accomodatie met grote spring buitenbak en een ruime binnenbak. Het is vanaf Leek ongeveer 20 minuten, vlak naast de A7 vlak voor Ureterp (afslag Oosterwolde/Emmen N381 bij Drachten , dan Afslag Ureterp na paar honderd meter. Als je dan op viaduct links gaat zie je aan je rechterhand het complex al liggen. www.stalhenco.nl
Hij is geblesseerd, maar misschien dat hij wel alweer lesgeeft.
hoi. carin botma schotanus, zij woont in de stad en geeft groepslesssen en prive lessen. martinus bakker, geeft allen groepslessen, hij zit in zijldijk.
Iedere vrijdagavond (en in overleg zaterdag/zondag) zijn er springlessen bij mij op stal: DOCW in Winschoten. Max. 4 ruiters per les. Er is een gevorderde les of je kiest voor de les juist voor ongeoefende springruiters of dressuurruiters die ernaast willen springen. Orun allround gedaan, train zelf bij Corry Rave en Afiena Kommer. (Ben 38 )
Ik heb mij aangemeld bij een andere vereniging en ik heb al gevraagd naar de springlessen, en het sprak mij wel aan. Lekker in de buurt en in een groep. Anders speur ik dit topic wel weer op