castreur gezocht omgeving Dordrecht (ZH)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

castreur gezocht omgeving Dordrecht (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 16:21

Hallo,
mn shethengstje moet gecastreerd worden. Wie oh wie kent ereen betrouwbare castreur? De DA uit Ridderkerk doet het namelijk voor 200 euro. Dit vind ik voor een shet aan de aardig hoge kant.
Ik wil het graag gewoon op stal laten gebeuren. Hengstje is zeer lief en aanhankelijk alleen springt hij op 1 merrie als deze hengstig is.

Roselie

Re: castreur gezocht omgeving Dordrecht (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:37

Kan je het niet bij de keerhoeve laten doen, dat is in voorschoten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 23:06

dat ligt nou niet echt in de buurt en ik wil het gewoon op stal laten gebeuren. Wel zo makkelijk, bovendien zit ik dan ook nog eens met vervoerskosten.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:08

Ik wou ook de keerhoeve al noemen.
jammer dat je het door de kosten niet zo laat doen, maar als je geen goede vind, hoop ik dat je de kostengedachte toch opzij zet en het wel door je eigen DA laat doen,.
je weet dat je met een dier kosten hebt Knipoog tevens bedoel k dit niet aanvallen ofzo hoor Lachen

maar 200 euro vind ik ook wel erg duur! Voor schapen betalen wij 30 euro.. dan zou een shetpony toch iets van 70/80 moeten kosten?

Succes met verder zoeken, en ik hoop dat je d'ruitkomt en een ervaren iemand weet te vinden Ja

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 23:16

ja dat bedoel ik. Las net dat iemand haar haf voor 160/170 had laten doen. Waarom dat verschil dan voor een shetje. Als ik inderdaad niks anders vind laat ik het door deze da doen hoor.