Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sim0ne schreef:Als je wel met e-rijbewijs mag rijden, zou ik al snel overwegen om een trailertje te kopen. Huren ben je natuurlijk zo 100 euro voor een dag kwijt (huur, verzekering, brandstof + kosten extra kilometers). Als je dan twee keer per maand er gebruik van maakt, dan heb je een tweedehands trailertje er binnen een jaar uit...
Aimee schreef:
Misschien handig om het bericht van Simone goed te lezen. Ze zegt immers dat voor het vervoeren van twee paarden, je beter je E-rijbewijs kunt halen, zodat je met tweepaardstrailer kunt rijden. Niet dat je met E-rijbewijs meer mag laden in een vrachtwagentje.
Aimee schreef:Het doet in die zin ter zake dat jij iemand af aan het katten bent die met goede bedoelingen in je topic reageert. Je kunt wel niet gecharmeerd zijn van iemand die je toch een trailer aan raadt, maar ze spreekt geen onzin. Mbt veiligheid en comfortabel reizen zijn er met twee grote paarden gewoon simpelweg twee opties: haal je vrachtwagenrijbewijs of regel een auto die minimaal 2000 kilo kan trekken.
Iemand die beweert met een tweepaardsvrachtwagentje met daarin twee paarden comfortabeler en veiliger te reizen, heeft imo nog nooit met dergelijk vervoer te maken gehad.
Aimee schreef:
Als je Anemone zelf belt, krijg je wat anders te horen.
Enchidar schreef:ik zou zeggen bel ze en je weet de prijzen![]()
http://home.hetnet.nl/~ilm.ouwehand/fra ... artner.htm
succses
daffodil schreef:Ik heb ze gemaild omdat ik het ook wel interessant vond, bij gunstige prijs is het best leuk voor een weekend maar het laadvermogen is helaas maar 990 kilo. Dat is voor mij lange na niet genoeg, heb je echter kleine lichte paarden, zou t misschien kunnen. Succes!
daffodil schreef:Ik heb twee best forse paarden, de ene is ruim 1.74 en de andere is zelfs 1.84! Denk dat ik maar gewoon met twee auto's met trailer erachter blijf rijden, want tweepaards is voor mij dus ook geen oplossing, dat past simpelweg niet!
Suelza schreef:nopeEnchidar schreef:ik zou zeggen bel ze en je weet de prijzen![]()
http://home.hetnet.nl/~ilm.ouwehand/fra ... artner.htm
succses
Ga ik van de week zeker doen (val ze liever niet onnodig lastig in het weekend).
Heb je overigens zelf ervaringen met hun en zo ja, hoe is het bevallen?