HELP!! Ik zoek een stal max. 5 km vanaf Dordrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

HELP!! Ik zoek een stal max. 5 km vanaf Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 22:30

Hallo,

Ik weet het er is heel moeilijk plek te vinden in de nabije omgeving van Dordrecht maar hoop dat hier iemand is die een kleine stal weet. In Dordrecht, 's Gravendeel(begin) of begin Zwijndrecht.
Ik zoek een stal waar mijn e pony zowieso kuilgras krijgt (ivm allergie) en/of waar ze heel lang buiten kan staan, zo lang mogelijk. of 24/7 hele jaar door wei met schuilstal.
Verder is het wel handig als er een fatsoelijke berijdbare bak aanwezig is.

Mochten jullie iets weten help me dan want heb geen stal vanaf eind september.. kan ze niet in de tuin zetten Verdrietig evt. voor 1 e pony en een paard van 1.62

Anoniem

Re: HELP!! Ik zoek een stal max. 5 km vanaf Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:12

[EA-CO] -> [EA-GZ]

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:37

In Dordt geef ik je weinig kans. Praktisch alles staat vol en weidegang is ZEEER beperkt hier.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:44

Op de sophialpolder in HI Ambacht is er bijna altijd plek het hele jaar door... Enkel geen goede rij bak en hij staat op een eiland wat betekend dat je er zelf naar toe moet roeien en als je buiten wenst te rijden dit in overleg moet en dus niet 1-2-3- gerealiseerd kan worden

Voor interesse heb ik een telefoonnummer van de eigenaar aldaar...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:28

Misschien is Werkendam iets voor je daar hebben ze waarschijnlijk wel plek voor eventueel 2 paardjes..!! En werkendam ben je zo vanaf dordrecht je hoeft alleen de pont over en dan ben je er..!!

En dan nog even iets je zei dat je e-pony sowieso kuilgras moet krijgen ivm allergie (heeft je pony last van de stof wat in het hooi zit oid??) zoja, dan is het het beste om je pony nathooi te geven dus plak hooi in een hooinet en in water leggen laten weken dan verdwijnt de stoffen uit het hooi..!!

Succes..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:40

Er zijn wat kleine stalletjes met weidegang aan de Amstelwijckweg in Dordt. Je zou het daar eens kunnen proberen... Lachen