Ik ben mij een beetje aan het oriënteren, omdat ik mogelijk binnenkort van stal wil veranderen. Het belangrijkste wat ik van een stal wil weten is of er weiland is en wat de kosten zijn per maand (en uiteraard het adres). Er hoeft op dit moment geen stal vrij te zijn omdat ik ook best nog even kan wachten met verhuizen.

Laat dus even een berichtje achter als je een stal, manege (of enkel weiland) weet in Den Haag, Rijswijk, Monster, Wassenaar, Scheveningen, Delft, Leidschendam, Schipluiden, Ypenburg enz. Graag ook vermelden hoeveel de stallingskosten zijn en of de paarden er het weiland op kunnen (als je deze informatie weet tenminste). Anders eventueel een link naar de website.
Van een aantal stallen ben ik via internet al genoeg te weten gekomen: Hippisch Centrum Westland, Manege Wittebrug, Trainingstal Madepolder, Manege Ten Hagen, Stal Delftse Hout, Hippisch Centrum Nootdorp, Polanerduin, Stal de Paardenhoeve, Stal Delftse Hout, Stal Midden Delftland, Stal de Ypenburghoeve, Stal de Vrijhoeve, Stal de Krekel, Stal Drevijn, Smit Stables, Stal Wooning.
Alvast bedankt voor je reactie!