Goede zadelmaker of ruitershop in Noord Holland???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

Goede zadelmaker of ruitershop in Noord Holland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 12:10

Al een tijdje ben ik op zoek naar een mooi dressuurzadel voor mijn kwpn'er.

Laatst was ik in gesprek met mijn DA (kwam voor entingen) en vroeg ik hem wat hij zou doen, of een zadel laten maken voor mijn paard of een standaard zadel kopen.Zijn advies was een standaard zadel kopen omdat mijn paard een erg makkelijke rug heeft en dus niet speciaal een op maat gemaakt zadel nodig heeft.

Ik wilde dus eerst een Hulsebos laten maken, maar ik heb laatst op een Kieffer Lusitano gezeten en ik vond dit een heerlijk zadel, nu wil ik dit zadel dus misschien ook voor mijn paard. Helaas zitten er geen grote ruitershop's hier in de buurt en vragen veel passervice's kilometervergoeding, dan word het dus best prijzig.

Nu is mijn vraag, weet iemand een goede passervice of toch een zadelmaker in Noord Holland( omgeving Amsterdam) die geen kilometervergoeding vraagt en wel goede zadels heeft??

Alvast bedankt.

Kiara

Re: Goede zadelmaker of ruitershop in Noord Holland???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:46

Qua kilometervergoeding weet ik weinig, maar stubenitsky in Heemskerk staat wel bekend als 'goed'.

sassrd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:57

Ja die wilde ik ook net aangeven Lachen Stubenitsky is een goeie ruitershop met goede service.
Alleen weet ik 't ook niet qua kmvergoeding etc.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:23

Ik vind je houding ten opzichte van kilometer vergoeding een beetje vreemd. Als je zelf met je paard naar de winkelier zou gaan kost het je ook geld....... nou vraag je het omgekeerde en dan mag het geen geld kosten?

Luna2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:59

ik heb ook Stubenitsky bij mijn paard laten kijken, en hij vroeg geen km vergoeding

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:02

Kom al jaren bij Stubenitsky (woon er praktisch naast Tong uitsteken ) en ben er zeer tevreden over. Staat hier in de omgeving ook van oudsher als zeer goed bekend. Ze hebben al jarenlange goede kennis en ervaring. Het zijn echt goede, eerlijke vakmensen!

Weet alleen niet of ze ook aan huis komen, zie wel regelmatig mensen met trailers langskomen om te passen. Ze hebben ook mooie 2ehands zadels.

Suc6!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 07:48

is er een website van deze zadelmaker?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:00

joozz schreef:
Weet alleen niet of ze ook aan huis komen, zie wel regelmatig mensen met trailers langskomen om te passen. Ze hebben ook mooie 2ehands zadels.

Hij komt zeker aan huis hoor! Hij was twee weken terug nog bij ons op stal. Ik ben ook erg tevreden over "Stub"!

Hij heeft geen site etc. Wel een achtergrond van een familie die al meer de 100 jaar in de zadelmakerij zit Haha!

Even google-en op Stubenitsky en Heemskerk en je vind het telefoonnummer en adres zo.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 11:03

harnessmaker schreef:
Ik vind je houding ten opzichte van kilometer vergoeding een beetje vreemd. Als je zelf met je paard naar de winkelier zou gaan kost het je ook geld....... nou vraag je het omgekeerde en dan mag het geen geld kosten?

Het gaat mij ook niet om een kleine vergoeding, die betaal ik wel. Ik had geïnformeerd bij piafferuitersport om te komen passen die vragen iets van 20 cent per km en aangezien het ruim 100km(alleen heen) rijden is.

Ik wil best wel wat km vergoeding betalen, maar met een zadelpasser in de omgeving vallen de extra kosten goedkoper uit.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 11:06

Bokkers bedankt voor de aanbeveling, ik heb het tel.nummer opgezocht van stubenitsky en ga binnenkort even langs in Heemskerk.

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:05

Stuub is echt super en heeft ook hele goede service!!!! En de mensen zijn ook aardig en behulpzaam dus alleen maar positief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:18

HAR --> EA GZ DI.