leverancier KI benodigdheden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ponymens

leverancier KI benodigdheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 00:08

Wie weet een een leverancier in KI benodigdheden in Nederland. Kan wel een hoop vinden in Amerika maar ik neem aan dat er Nederland ook wel leveranciers zitten.

DianneM

Re: leverancier KI benodigdheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 00:34

Misschien even je dierenarts bellen, die zal het vast wel weten. Kan je verder alleen voor spullen voor KI voor mensen helpen, weet niet of diezelfde fabrikant het ook voor dieren maakt.. Leverancier is VWR, maar dus bij mijn weten alleen voor humane zorg..

Edit:
Na even wat zoekwerk:
KI koelboxen
http://www.meditemp.nl/ki

DHZ KI sets (voor runderen, je kan eventueel navragen of het ook geschikt is voor paarden):
http://www.hb-ki.nl/materialen.htm

Nog een leverancier:
http://www.vrv2.be/bestellen/lstpr.php3

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 20:27

Ik bedoelde eigenlijk meer fantooms, KV's, tellers, rollerbanken, etc.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:05

wat bedoel je met KV's Tellers en rollerbanken?

Bedoel je met een teller een telkamer, zodat je het aantal normaal gebouwde levende spermatozoën kan tellen onder de microscoop? Dat zou je kunnen bestellen bij Leica, Klinipath of VWR.

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 23:20

KV is een kunstschede, een rollerbank bewaar je het sperma in de koelkast op zodat het in beweging blijft en het sperma en de verdunner zich blijven mengen.

Ik vroeg het me uit nieuwschierigheid af, aangezien er voornamelijk KI wordt toegepast maar ik nooit ergens een advertentie of reclame van een leverancier voor de benodigdheden zie.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:32

nee gebeurt inderdaad niet.. Denk dat dierenartsen en hengstenstations dit graag als monopoly willen houden, omdat het aardig wat centen in het laatje brengt.

Die rollerbank die jij bedoelt heet een Rock 'n Roller (vergeef me, heb de naam niet verzonnen Haha! ) en kan je ook bestellen bij Klinipath of VWR. VWR heeft het zowiezo, want daar komt op ons lab ook dit soort apparatuur vandaan. Leica heeft dit weer niet. Die zijn beperkt tot enkelvoudige buizenschudders en vortexen. Of je gaat naar een kapitaal apparaat van enkele tientallen duizenden euro's.

Dingen als een fantoom en een kunstschede zou ik echt niet weten waar je dat kan kopen, is bij de humane KI niet van toepassing Haha! Haha!

Had ik het van de teller wel goed? Anders moet je het even zeggen Knipoog Er zijn namelijk ook een soort apparaatjes te krijgen, waar je op kan drukken (waarmee ze bij ingangen bij pretparken bijvoorbeeld staan om de bezoekers te tellen), maar dan met 4 knopjes zodat je de 4 vakjes van de telkamer los kan tellen.

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 23:35

De teller had je helemaal juist:)