Ik heb Ciska 2 jaar terug gekregen. Ik heb met Ciska veel lol gehad maar ik ben nu gewoon echt te groot voor haar. Ciska word ook ouder en ik merk gewoon dat ze toe is aan pensioen. Lekker poetsen en wandelen vind ze ook heerlijk maar het rijden word gewoon echt te veel.
Nou krijg ik 22 sep. een nieuw paardje. Maar voor onze lieve Cis zijn we nog op zoek voor een mooi plekje.
Ciska is ca. 26 jaar oud. 1.20 hoog. en een hele groote knuffel. Wij wonen in Soest en het zou leuk zijn als ze in de buurt blijft. Maar dat kan niet altijd.
Ik wil haar heel graag in het paardenkamp hebben van Soest maar omdat de wachtlijst is gesloten houd dat op. Ik heb veder gezocht maar heb nog geen ander rusthuis kunnen vinden waar geen kosten aan vast zitten.
In Oude Tonge is het 125 euro Dan heb je dit: -paardjes gaan elke dag naar buiten. -zomermaanden en wintermaanden. -s'avonds op stal. -wij voeren biks en kuilgras. -evt geneesmiddelen word door ons verzorgd.
Dan heb je in Slochteren (gelderland) (weet niet waar Soest dichtbij ligt namelijk) een rusthuis voor 110 euro Met het hele jaar weidegang