stalling Westervoort (gld)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dagmach

stalling Westervoort (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 14:50

Weidegang dagelijks 's nacht eventueel binnen
Binnen/buitenbak
Uitrijmogelijkheden of plaatsen trailer
Uitmesten

Wie heeft er ervaring met een leuke plek.
Mogelijkheid lidmaatschap rijvereniging zou leuk zijn.

Mandy

Re: stalling Westervoort (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:04

ik sta zelf op manege ten bosch prijzen e.d. kan ik via pb sturen als je wil paarden staan zomers buiten bij warm weer evt ook snachts worden door de week buiten gezet binnen halen en het weekend moet je zelf regelen trailer kan er gratis staan er is een binnenbak buitenbak longeerbak rijvereniging/manegelessen je kan over de dijk rijden of via een klein bosje westervoort in

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:11

Ik sta op manege ten Bosch.

Ik betaal voor een paard 230€ per maand inclusief alles, aan voeding en hooi, stro etc.

Ze worden 's ochtends in de wei gezet in de zomer, en wanneer de wei het verder toelaat. Je moet 'm zelf binnen halen, en in het weekend zelf buiten zetten.

Er is een binnenbak van 20x40, en omheinde buitenbak 20x60, en een bak zonder omheining, iets kleiner als de binnenbak.

Uitrijmogelijkheden zijn niet overdreven groot, je kunt achter het bosje in. Je kunt ook via de dijk richting Lathum, daar ben je ook zo. Trailer kun je gratis plaatsen.

Uitmesten kan voor je worden gedaan tegen een kleine bijbetaling, je kunt het natuurlijk ook zelf doen.

Verder is er een vereniging, vereniging de Nijgraaf. Hiervoor betaal je 8,50 per maand lidmaatschap, en per 6 maanden 60€ voor de lessen, dit is voor een paard.

Verder is het er over het algemeen erg gezellig Lachen PB maar als je meer wilt weten!

dagmach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 19:45

Bedankt alvast jullie hebben PB