Hoi, Weet iemand een dierenarts in friesland (mijn haf staat in oranjewoud) die holistisch werkt/ openstaat voor alternatieve geneeswijzen? Mijn hafje is erg gevoelig voor hoefbevangenheid en heeft in het verleden een chipfractuur in de kogel opgelopen. Een aantal jaren gaat het alweer goed, maar momenteel loopt ze niet helemaal goed. Ik woon nog maar 2 jaar in friesland (voorheen in soest) en heb gelukkig nog geen dierenarts nodig gehad. Ik wil nu wel een arts raadplegen, maar het liefste eentje die een wat bredere kijk/ aanpak heeft dan alleen de reguliere geneeskunde. Kan iemand mij helpen?
Via de praktijk van Erik Laarakker is Mariette Kelfkens te benaderen, zit ook in Noord Nederland. Bel praktijk van Erik Laarakker maar in De Bilt
Dankje, ik was er inmiddels ook al achter gekomen en heb telefonisch contact gehad met Mariette. Het gaat gelukkig trouwens alweer beter, lijkt toch weer op lichte bevangenheid... Ik heb afgesproken met Mariette een mestmonster te sturen om te kijken of het probleem in de suikerregulatie zou kunnen liggen.