[GZ] Stalhouderij o.i.d met Belgen in Frsland/Grünn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

[GZ] Stalhouderij o.i.d met Belgen in Frsland/Grünn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 10:51

Voor mijn werk (welkoop) ben ik op zoek naar een 'boerencombinatie' die ritjes zouden willen verzorgen op de "Dag van het Platteland" op 1 september.
Wat wij zoeken is een aanspanning met het liefst 1 of 2 Belgen, ouderwetse Groningers zijn ook mooi.
Met bv een Jan Plezier o.i.d erachter zodat meerdere mensen tegelijk een rondritje kunnen maken.

Dus zoek ik een stalhouderij o.i.d waar ik dit kan huren.
Eventueel is het ook goed als iemand zo'n aanspanning gewoon heeft en er wel ritjes mee wil maken die dag. Echter moeten de paarden wel 200% bomproof zijn, er is van alles te doen rondom de winkel wat met het platteland te maken heeft, dus drukte, lawaai en verkeer waar de paarden tegen moeten kunnen. Verzekering en risico dan voor de eigenaar zelf.

We zouden de boerenaanspanning ongeveer een uurtje of 4 willen laten rijden, en dan ritjes van een kwartiertje.
Dit natuurlijk tegen vergoeding.

Wie o wie weet een stalhouderij waar ze belgen of groningers voor de wagen hebben of mensen die een bomproof boerenaanspanning hebben waarmee ze wel ritjes willen verzorgen ?

Dit in omgeving Friesland/Groningen, de locatie is Kollum.

Nakisha

Re: [GZ] Stalhouderij o.i.d met Belgen in Frsland/Grünn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 16:08

Roel roept; Groningen, stalhouderij Kuipers. Zit aan de E10 als je naar Groningen rijd, vlak voor je bij de stad komt.

Ik hoop dat je daar iets aan hebt! Lachen

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 16:14

Volgens mij hebben ze daar alleen Gelderse paarden, maar weet het niet zeker. Alhoewel ik weleens iemand met een Belg voor de wagen heb zien rijden over de Friesestraatweg.. (het fietspad dan he Haha! )

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:26

Helaas hebben wij geen Belgen of Groningers maar wel Friezen die bomproof zijn.
En een Jan plezier of andere wagens.
Als je niemand kan vinden kijk eens op onze site we zitten in de buurt !

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 18:28

Andafries, ik zal het overleggen op mn werk, jullie Jan Plezier is tof, en 2 friezen zijn denk ik ook wel goed, maar moet dat dus even doorgeven. Kunnen jullie dan wel een soort boerencombi worden ? ( bv de koetsier als boer o.i.d? )

Tevens even een vraagje voor me zelf, zie dat jullie menles geven, komen jullie ook aan huis ? ( heb grote men/springtuin ter beschikking )

(jullie hebben toch ook die geplastificeerde advertentie op ons advertentiebord in de winkel hangen ? dat was jij toch ? )