Spoed!!Stal waar de paarden de hele dag naar buiten kunnen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mickyl

Spoed!!Stal waar de paarden de hele dag naar buiten kunnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 22:07

Wie weet er een stal waar de paarden de hele dag naar buiten kunnen ook 's winters? In de wijde omgeving van Aalsmeer, Amstelveen (omdat ik binnenkort een eigen auto heb kan ik wat verder reizen).

Mijn paard kan namelijk niet op stal staan overdag. Dus ik zoek een plek waar de paarden zomers elke dag de wei op kunnen en 's winters ook buiten kunnen staan. Het liefst wil ik een uitloopstal voor hem waar hij met een paar andere paardjes in kan staan.
Het is een superlief paard en hij is erg sociaal met soortgenoten. Het enige probleem is dat als hij overdag op stal staat heel erg druk wordt en zn stal afbreekt. Ook heeft ie dan veel te veel energie om nog fatsoenlijk 's avonds met hem te kunnen rijden. Zodra hij veel buiten staat met andere paarden is hij zo mak als een lammetje.

Dus wie o wie weet zo'n soort stal voor mij? De prijs maakt niet zoveel uit, als ik maar snel iets vind! Ik hoor 't graag!

naiade

Re: Spoed!!Stal waar de paarden de hele dag naar buiten kunnen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:00

vriendin van me heeft nog 2 boxen over.
kleinschalige pensionstal, met aantal eigen paarden.
195 euro per maand, volpension, overdag naar buiten, incl. mestten, strooisel, krachtvoer, hooi/kuil etc.
verlichte buitenbak en longeerkraal.
goede uitrijmogelijkheden.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:37

johan rijlaarsdam, www.amstelhoeve.nl Knipoog

Als je naar ALLEEN weide met schuilstal zoekt: zie onderschrift. We hebben buiten dat dus geen andere faciliteiten Knipoog

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 22:31

Bedankt voor jullie reacties! @Teuntje111: heeft de amstelhoeve dan pensionstalling? Zie daar niks over staan op de website...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:46

ja, het heeft stallen, 3,5 x 3,5 binnenstallen en grote loopstallen. Er is een supergoede 20x40 eb en vloed buitenrijbak met verlichting. Paarden staan in de winter overdag als het droog weer is op het land, als het nat weer is op het pad. In de zomer is er 24/7 weidegang mogelijk. De prijzen vallen reuze mee. 140 euro voor een kleine stal, 190 euro volpension, je moet alleen zelf je eigen biks kopen, omdat iedereen zijn eigen voer wil. Je moet voerbakjes klaarzetten, de boer voert ze dan. De zomerweidegang is afhankelijk van de stokmaat van je paardje. vanaf 60 euro voor een kleine pony tot 105 euro voor e-pony of paard. De grote loopstallen weet ik de prijs niet van.. De uitrijmogelijkheden zijn super daar, autoluwe polderweggetjes en veel brede fietspaden. Heb echt heel erg genoten in de tijd dat ik daar stond Lachen "Helaas" heb ik nu echt een ultiem plekje voor mijn hobby gevonden met wat minder luxe, maar een o zo mooie omgeving Haha!

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 11:51

Bedankt voor de info! Klinkt super daar! Ik heb nu een stal met paddock en schuilstal vlak achter mn huis gevonden, maar ik wil bij de Amstelhoeve zeker ook een keer gaan kijken!