Ik ben op zoek naar een africhtingsstal voor mijn paardje. Ze is ontzettend makkelijk in de omgang, neemt alles van me aan. Ze kan al longeren, zadel, hoofdstel, je kan erop zitten. Ze neemt alles heel makkelijk op.
Alleen nu is het probleem dat ze geen stap meer wil verzetten zodra er iemand opzit. Niet uit angst, maar meer uit onwetendheid en gewoon een heel erg eigenwijs karakter.
Ik wou haar graag zelf inrijden maar ik heb hier geen ervaring mee, dus zoek ik iemand die haar goed en op een nette manier kan inrijden en een beetje doorrijden.
Dit zijn mijn "eisen" van een stal":
- Het moet in de omgeving van Eindhoven zijn. Het mag er wel wat verder vanaf liggen, maar geen uren ofzo.
- De omgang met mijn paard moet rustig zijn en niet gelijk erop slaan. Natuurlijk mag straffen wel, maar niet op een gemene manier.
- Mijn paard is niet zo heel groot, 1.55 (kwpn E pony dus) Ikzelf ben niet de kleinste dus er mag gerust een wat groter of zwaarder persoon op want ze is vrij breed gebouwd.
- Ik moet wel mogen komen kijken en word graag op de hoogte gehouden.
- Ze moet ingereden worden zodat wanneer ze klar is ik erop kan en dat er een stuur op zit en ze de hulpen kent.
Weet iemand een goede africhtingsstal? Het liefst zie ik een site.. en natuurlijk ook persoonlijke meningen.
Alvast bedankt!