[GZ] Weiland voor shetlander, Heemskerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mies19

[GZ] Weiland voor shetlander, Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:45

Hoi,

Ik ben op zoek naar een stukje weiland in Heemskerk voor een shetlander. De shetlander is nog niet gekocht omdat ik eerst een leuke stalling wil vinden. Ik koop sowieso geen hengst, het zal ook geen mini-shet worden en ik ben op zoek naar een shetlander rond 3 jaar (in ieder geval niet jonger dan 3 jaar).

Het liefste zoek ik een weiland in de buurt van bijv. de duinen of een andere leuke omgeving. De prijs per maand moet wel betaalbaar blijven, ik ben heus bereid om geld te geven per maand maar ik ga bijvoorbeeld niet voor een stukje weiland €250,- per maand betalen. Er hoeven ook geen luxe faciliteiten te zijn zoals een spuitplaats, buiten/binnenbak etc. ik ben al blij met een stukje afgezet land om een beetje in te kunnen werken (zoals longeren, vrijheidsdressuur enz). Tenslotte zou ik het fijn vinden dat de shet in het gezelschap van andere paarden, schapen of koeien komt.

Dus woont u bijvoorbeeld in een boerderij en heeft u een plekje voor een shetje of heeft u een stuk weiland en een leuke gezelschapspony nodig, mail of pm me dan alstublieft.
Alvast bedankt! Knipoog

Mies19

Re: [GZ] Weiland voor shetlander, Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 11:33

Hoi,

De stalling is rond, kan hier een slotje op?