Mijn voorkeur gaat uit naar:
Vrouwelijk model met lang haar. Zwart, lichtblond of rood haar heeft de voorkeur.
Het liefst een rockabilly/jaren '60 type!
Maar heb je pimpelpaars haar met gele stippen en denk je dat ik je kan gebruiken, wees niet bang om een pb'tje met een foto van je te sturen, je weet maar nooit

Postuur maakt echt helemaal niks uit, van mager tot lekker stevig, het heeft allemaal zijn charmes

Mannelijk heeft geen voorkeur voor haar, wel graag een sprekend gezicht met goede kaaklijn. Ook graag een rockabilly/johnny met vetkuif/jaren '60 type.
Het gaat me nu voornamelijk om portretfotografie, en dan met name alleen het gezicht. In overleg met het model kan er natuurlijk vanalles besproken worden.
Je krijgt van mij in ruil voor je dienst een paar digitale foto's van jezelf op 580 pixel formaat voor een evt afdruk. Wel heb je de kans dat je foto's op internet verschijnen, uiteraard gebeurd dit in overleg.
Ik vraag dus niets voor mijn dienst! Wel wil ik in de studio schieten in Valkenswaard. Dus hou rekening met reiskosten en tijd!
Neem ook je eigen make-up mee, ik zal je wel wat helpen met de visagie (de oog van de camera ziet alles namelijk, ook die ene puist)
Liefst modellen van 18+ onder de 18 graag met toestemming van je ouders.
Foto's van me kun je bekijken in me profiel of op http://www.fotoania.nl (beginpagina werkt nog niet goed, de kruisjes in het midden zijn wel aanklikbaar)