GZ]stal/wei tijdelijk/permenent omg waubach dringent!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

GZ]stal/wei tijdelijk/permenent omg waubach dringent!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 21:15

hoi ik zoek in waubach voor een hele lieve ruin van 1.60 een stalling/weide niet te duur ik ben al bij

stal grenshof,veassen,geitenhouderij en die ertegenover geweest en de zorg boerderij geweest.

Voer koop ik eventueel als nodig zelf geen probleem alleen ik kan wegens een blessure niet mesten en met balen hooi/stro slepen, dus als iemand dat erbij zou willen doen voor 1 paardje dan is dat super. opzich hoeft het door de weeks niet dan komt iemand die dit wel kan doen maar die kan in het weekend niet, en verder als zij eens ziek word of met vakantie gaat of een blessure oploopt.
200 is iig echt te veel. eronder is bespreekbaar, heb jij iets? prive/particulier of bedrijf en zou u voor minimaal 2x in de week willen mesten (volpension is nog beter!) dan hoor ik het graag.

ps wel omgeving waubach aangezien zij wegens haar knie niet ver kan fietsen! eventueel voor tijdelijk tot er ergens anders iets vrij is want alle stallen zijn bezet ...

het is al fijn als hij er tijdelijk kan staan! en je me kan helpen met de stalling hij moet echt er weg dus hoop snel wat te vinden! (op wei met andere paarden is geen probleem)