Ik zoek voor 2 paarden stalling in de winter. Ik zoek: Een kleine stal met weinig drukte, maar wel met een goede sfeer. Een goede rijbak die ook in de winter te gebruiken is (binnen/buiten maakt niet uit) Buitenbak wel met verlichting. Het lieft een stalletje die wel binnen stallen zodat ik ook met slecht weer even kan tutten en waar de paarden overdag buiten komen in paddocks. Binnen-buiten zetten wil ik erbij hebben zelf mesten etc maakt me niet uit. Weet je iets? Dan hoor ik het graag! Het gaat om 1 paard van 1.60 die nu beleerd word die krijg ik per 1 september terug. de andere is een fokmerrie van 1.70 het veulen word 1 oktober afgespeend dus die komt dat per 1 oktober. Ik wil beide paarden wel op de zelfde stal!
vriendin van me heeft nog 2 stallen vrij kleine stal met in totaal 5 pensionpaardjes en een aantal eigen paarden volpension incl zoveel krachtvoer als gewenst, veel verschillende voersoorten, weidegang zomers, 's winters in paddock, worden er in gezet door hun en incl mestten, ruim stro en hooi 195 per stal goede paddock waar je ook goed in kan longeren en net nieuwe bodem in buitenbak ook lekker uitrijden groetjes,