Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:In 't Rijpje bij de dierenspullenzaak zit nu een zadelmaker en daar hangt ook een advertentie van een HS die in die omgeving komt. Beetje een omweg maar ok
fries_Annika schreef:Marcel van de(n) Nouwland is nog een slagje erger, die slaat je paard echt verrot.
Jeetje dit vindt ik echt erg, die heeft nog nooit iets fout gedaan naar mij weten. En hij doet toch erg veel paarden die ik ken.
Ik heb hem al zolang ik paardrij en het is echt super!
Plukje schreef:fries_Annika schreef:Marcel van de(n) Nouwland is nog een slagje erger, die slaat je paard echt verrot.
Jeetje dit vindt ik echt erg, die heeft nog nooit iets fout gedaan naar mij weten. En hij doet toch erg veel paarden die ik ken.
Ik heb hem al zolang ik paardrij en het is echt super!
Ik heb het hem regelmatig zien doen. En hij heeft mij zelf opgebeld nadat hij mijn paard had bekapt waar ik niet bij was. Hij heeft zelf gezegd dat hij zo boos op hem geworden is dat hij niet meer bij mijn paard in de buurt kon komen. Dit is nu twee jaar geleden en nog steeds is het zeer moeilijk om zijn hoeven uit te krabben.
Het was overigens op de hele manege geen geheim dat Marcel je paard aanpakt als hij lastig wordt, bij sommige paarden hielp het inderdaad ook. Bij mijn paard niet en hij heeft zelf toegegeven dat hij te ver is gegaan en dat het beter was als ik een nieuwe hoefsmid zou zoeken.
Plukje schreef:Serge Dekker is ook wel goed, maar dan moet je geen zeikerig paard hebben. Marcel van de(n) Nouwland is nog een slagje erger, die slaat je paard echt verrot.
.
Roos_M schreef:Ik weet niet of je al iemand hebt maar anders:
Hoefsmederij Zefanja, die jongen die het doet heet Lesley.
Ben heel tevreden over hem, is geduldig en is gwn goed!
Als je z'n tel nr. wilt hebben dan pb ik het wel naar je!