Hey, Ik ben op zoek naar iemand die bij mij thuis les wil komen geven. Ik ben in het bezit van een 10jarige draver ruin waar ik tot nu toe nog geen lessen mee heb gevolgd. Wel volg ik al sinds 10jaar les op een manege maar ik ben niet in het bezit van een trailer dus kan ik mijn pony helaas niet meenemen naar de les. Het liefst heb ik iemand die 1 a 2 keer per week beschikbaar is in de avonduren. Voel jij je na het lezen van deze beschrijving aangesproken laat dan aub even een berichtje achter. groetjes mareen Owja ik zou het fijn vinden als je even je eigen niveau in je reactie wilt vermelden, hoeveel ervaring je al hebt en vanuit welke gedachte er les wordt gegeven.
Ik zal erover nadenken of ik eventueel les zou kunnen geven.
Ik ben onlangs voor de 1e keer Z2 gestart (dressuur), springen heb ik geen ervaring. Ik heb 2 jonge meisjes lesgegeven, beide 'beginners'. Op wat voor manier ik les zou geven: dat de ruiter/amazone en paard plezier krijgen/hebben tijdens het rijden. Op een manier dat een paard los in zijn lijf loopt en de ruiter/amazone leren hoe je dat voor elkaar krijgt. Wat ik erg belangrijk vind is dat het paard op een eerlijke manier gereden wordt/gaat worden.