[GZ] hulp bij shetlander beleren voor de kar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

piedrolover

[GZ] hulp bij shetlander beleren voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 14:28

Hallo,
Al een hele tijd geleden heb ik mijn tuig besteld, omdat het me leuk leek om met mijn shetlander aangespannen te gaan rijden.
Toen eigenlijk alleen gepast en i.v.m. examens niet mee verder gegaan.
Nu ben ik de afgelopen weken meer bezig gegaan met het tuig. Erachter lopen gaat al aardig en ook de stemhulpen beginnen te werken.
Maar het blijft een eigenwijze shetlander die nogal bang kan reageren op nieuwe dingen. Helaas heb ik hier niet echt de ruimte (een bak bijvoorbeeld) om veilig met hem te oefenen. Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand met verstand van zaken, waar ik hem ook tijdelijk zou kunnen stallen.
Het liefst in de buurt van amsterdam/purmerend aangezien ik graag samen met mijn pony leer.
Misschien dat het eventueel ook mogelijk is om een bak te huren bij 1 van de ponyclubs hier in de buurt.
Het tuig heb ik al in bezit, karretje nog niet. Ik zou het ook fijn vinden als iemand mij kan helpen bij het uitzoeken van de juiste kar.
Groetjes Annika

Afbeelding

cavaljolit

Re: [GZ] hulp bij shetlander beleren voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 19:30

hey hey
ik weet niet of je van rijzen houd maar waar ik me karrtje vandaan heb is uit Garderen daar hebben ze alles voor shetjes en ze leveren goede servisch