Primavera is een 4 jarige sensibele merrie met rijden daarom absoluut niet geschikt voor een beginner daar is ze gewoonweg te scherp en heet voor. Dit is ze niet op de omgeving je kan haar overal langsrijden absoluut niet kijkerig, kan makkelijk mee op buitenrit en verkeer is ookgeen enkel probleem.
Ik zoek echt iemand die met haar verder kan komen in de wedstrijdsport. Geen penny meisjes, niet meerdere ruiters/amazone's. Echt iemand die wel de tijd, ruimte en het geld heeft om een paard te onderhouden + talent om verder te komen in het sport, maar niet het geld heeft om een dergelijk paard te kunnen betalen.
Primavera heeft veel veer en souplesse in haar lijf met zeer goede bewegingen. Ik wil haar absoluut NIET verkopen. Maar zoek ook geen stal waar ik moet betalen om haar te laten rijden. Echt iemand die verder wil komen en waar ik een talentvol paard aan ter beschikking stel.
Primavera kan NIET alleen op stal of alleen op de weide. ze moet in een groep staan en met meerdere paarden naast elkaar op stal. Weidegang is een must en ook in de winter moet ze buiten kunnen lopen (paddock oid)
Welke talentvolle wedstrijdruiter met gevoel voor sensibele talentvolle paarden heeft interesse in mijn paardje.
Primavera wordt geleverd met op maar gemaakt zadel (passier) en hoofdstel + overigen spullen, 100 % verzekerd en we zijn bezig met een cursus trailerladen zodat ook dit geen enkel probleem meer opleverd. Verder alle gebruikskosten die bij een paard horen zijn voor de lener. echt een eigen paard voor de sport dat niet verkocht wordt!
Graag serieuze reacties. Foto's staan in mijn profiel.
Groeten, Merilyn