Heb mijn paard ook laten rontgenen door Meursing, was niet echt tervreden als ik eerlijk ben. Vind hem alles behalve vriendelijk voor klant en paard. Hij had op een foto van mijn paard iets gezien wat ie niet kon plaatsen, na een paar keer vragen of het niks ergs was was zijn conclusie dat de plaat vies geweest moest zijn, omdat daar geen bot oid aanwezig was.
Na een hele lange dag zijn we naar huis gegaan, en kwamen we erachter dat we vergeten waren om een rapport te vragen ( iets wat toch standaard is na een keuring zou je zeggen)
Heeft me bijna 3 maanden gekost voordat ik het eindelijk een keer binnen heb. Na veel bellen/mailen en elke keer weer vertellen dat ik de rekening ook niet ging betalen. Kreeg wel telkens een aanmaningen met rente en extra administratie kosten.
Uiteindelijk heb ik het rapport, met een anmerking op die ene foto waar volgens hem geen bot oid aanwezig was.
Geloof weldat het een goede arts is maar jemnoet niet verwachten dat als je iets wilt vragen dat je daar normaal antwoord op krijgt.
Succes verder