GZ hulp met beleren van pony!! (mennen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

GZ hulp met beleren van pony!! (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 15:57

hallo,

ik zoek een ervaren iemand die mij wil helpen met het beleren van mijn 4 jarige haflinger.. ik heb zelf een tuig en evt ook al een kar.. pony is erg leergierig maar het is en blijft een haflinger dus is lekker eigenwijs.. ik heb er al een paar keer achter gelopen enzo dit gaat allemaal gaat maar nu wil ik stapjes verder.. wie o wie kan mij hier mee helpen voor een niet al te duur prijsje wante het moet natuurlijk wel leuk blijven.. pony staat in nieuwveen.. (zuid-holland) weet je iemand of ben je iemand die dit samen met mij wil doen?? laat het me dan even weten ..

m.v.g wendy sassen

DianneM

Re: GZ hulp met beleren van pony!! (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:45

Neem eens contact op met familie van Kempen. Hun zoon Apollo geeft menles en ze wonen in Nieuwveen. Familie van Kempen brengt hier in de omgeving wortelen rond en je kan ze daar ook kopen, wellicht ken je ze wel Haha!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:15

hihi nee.. Geld, geld! of ik weet niet eigenlijk wie de wortels bij ons brengt.. dat zou wel eens kunnen..bedankt ik kijk morgen even in de kantine daar hangt een kaartje.. bedankt want ik wist niet dat hun een zoon hadden die menles geeft! tnx

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:50

als jullie op dinsdag wortels krijgen, komen ze denk ik wel bij van Kempen vandaan Lachen

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:55

ja klopt oke dank je Knipoog