hey mensen,ik sta nu op een stal waar ik het eigenlijk wel gezien heb,ik ben zo een beetje rond aan het kijken naar een andere leuke betaalbare stal in den haag of omgeving,liefst eentje met een overdekte rijbak en een stapmolen.wie weet er een leuke stal ??en wie kent de arkelhoeve in den haag??en is dat een fijne stal???alvast bedankt!!!groetjes>>
De Arckelhoeve is in Poeldijk , maar dat maakt niet uit. Ik vind het een super fijne stal! Ook altijd leuk en gezellig, er worden leuke dingen georganiseerd. Hele goede bodem, dat zeker. Leuke omgeving, zo in het bos. Ook is er ruimte voor de wedstrijd ambities, zowel springen als dresuur. Beide worden ook leuke lessen ervoor gegeven. Verder een gezellige sfeer, lekker overdekte binnenbak en overdekte paddock/longeerbak. Verder is de buitenbak in weer en wind te rijden, dat is ook wel erg fijn. Solarium is ook aanwezig, spuitplaats en de prijs is niet erg duur vergleken met andere stallen. Veel waar voor je geld in ieder geval . Voor meer informatie kunt u mij wel pmen.