Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lilian__ schreef:Meld zich, ze jatte altijd foto's van mijn paard en andere paarden, en zei tegen iedereen dat het haar paard was en dat zei die foto's had gemaakt. Opzich kan ik hier weinig bij doen bij de politie want ik had die foto's zelf online gezet.
WildWings schreef:Lilian__ schreef:Meld zich, ze jatte altijd foto's van mijn paard en andere paarden, en zei tegen iedereen dat het haar paard was en dat zei die foto's had gemaakt. Opzich kan ik hier weinig bij doen bij de politie want ik had die foto's zelf online gezet.
Maar wat zij doet is dan wel in strijd met het auteursrecht. Ze mag jouw foto's niet zomaar ergens anders publiceren of zeggen dat zij ze heeft gemaakt zonder jouw toestemming.. daar kan je misschien wel wat mee.
cranberry schreef:Er stonden foto's van mijn bijrijdpaard op Marktplaats met daarbij een beschrijving van een pony die te koop zou zijn. De foto's had ik zelf genomen en er stond een copyright op. De advertentie kon daarom snel worden verwijderd. Het meisje zelf heb ik ge-emaild, en daar kwam ze met smoesjes dat ze de verkeerde foto's had geplaatst. Thuis in mijn msn lijst heb ik haar naam nog wel....
Zou dat dezelfde zijn?
Lilian__ schreef:Zo had ik het nog niet bekeken.
Maar er stond niet bij copyrite ofzo.
WildWings schreef:Lilian__ schreef:Zo had ik het nog niet bekeken.
Maar er stond niet bij copyrite ofzo.
Maakt niets uit, op de foto rust gewoon auteursrechtGoogle maar eens op "auteursrecht"
Lilian__ schreef:Ik weet niet of ze nog actief is op mp.
Lian ben je al terug van je missie?
Lilian__ schreef:Ik heb zelf geen idee, maar naar mijn idee neemt ze gewoon foto's van mensen van bokt die bij itp of bij haw staan(Als ik wel eens naar haar ava's op msn heb gekeken)...
Ons kende ze via de manege (Jorisdy en Mij).
fjordnina schreef:Ik begreep van lian dat het een oud-verzorgstertje was. Helemaal zeker weet ik het niet meer.