Goede inrij/dressuurstal omg. venlo?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Goede inrij/dressuurstal omg. venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 15:56

Ik ben pas verhuisd naar venlo en heb een tweejarige friesxandalusische merrie die volgend jaar wordt ingereden. Omdat ik hier nog helemaal niemand ken ben ik me al wat aan het orienteren op stalling. ik ben op zoek naar positieve en negatieve ervaringen met stallen in de buurt. Is er hier ergens een goede dressuur/inrijstal in de buurt? En welke privéstallingen zijn er in deze omgeving te vinden? Idealiter zoek ik een stal met mooie uitrijmogelijkheden, dagelijkse weidegang en een rijbaan.

wie o wie helpt mij op weg?

Oja, leuke paardenmensen in venlo en omgeving van 20 jaar en ouder zijn ook zeeeer welkom om me een pbtje te sturen, ik ken nog helemaal geen paardenmensen hier Haha! Haha!

lucifertje

Re: Goede inrij/dressuurstal omg. venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:20

ik ben 19 is dat ook goed?? hahah Tong uitsteken bij ons op stal worden wel eens paarden ingereden. Is manege venlo.

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:59

Heb je een pm gestuurd!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 08:26

Hai Kjoetie, mijn vriend en ik hebben een stal waar we paarden zadelmak maken en beleren.
Kosten zijn €250,- per maand incl alles.

viewtopic.php?f=69&t=713975&p=22047646&hilit=#p22047646

Voor meer info, kun je even PBen, dit kan je wel het best naar mijn PBbox doen ipv naar die van mijn vriend, want die is bijna nooit op Bokt te vinden.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:03

Nog meer mensen met tips?

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 16:40

Ik heb jaren gereden op een handelstal in maasbree. Tegenwoordig heb ik de luxe 3 stallen in de achtertuin bij mijn beste vriendin te hebben. Stallingskosten zijn 200 euro in de maand.
En als je aardig bent wil ik m wel voor je inrijden Knipoog *ik reed hier altijd de jonge pony's in en train de jonge Neptune-hengst Newton van de Beekerheide (nrps goedgekeurd) die ik ook laatst ingereden heb.

Verder ben ik erg leuk, en nog 2 weken 20, kom ik in aanmerking om vriendinnetjes te worden? Knipoog Vork
Zowiezo voor meer info, vraag maar raak Lachen

Edit; stallingskosten bij de stal in maasbree voor t geval dat niet duidelijk is.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 18:47

hihi, heeft je vriendin niet nog een stalletje over? Schijnheilig En wat is de naam van die stal in maasbree? mag ook per pb Lachen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:37

Stal Teelen in blerick is ook een fijne stal. Heb er een paar maanden stage gelopen. Zijzelf doet vooral zelf het zadelmak maken en inrijden. En ze doet het erg goed, en vooral rustig.

[edit] voor meer info even PMen aub.

bispax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 07:17

misschien zelf doen...niets mooier dan zelf je paardje beleren beetje voor beetje ...daar pluk je zelf de vruchten van

ik heb m`n hengst ook zelf beleerd ...rij hem bitloos door de bossen , hij vertrouwd me op en top waarom .........omdat ik hem nooit gepush heb en elke dag effentjes bezig ben geweest en met spelendewijs hem zadelmak heb gemaakt

wil meer weten ...kan je me altijd vragen Haha!