Wie heeft er ervaring met Mireille Kersten uit Deurne?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie heeft er ervaring met Mireille Kersten uit Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:09

Amy77

Re: Wie heeft er ervaring met Mireille Kersten uit Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:52

Ik lees net haar website, Is dat niet gewoon een vorm van reiki die zij doet icm communiceren en sterke intuitief zijn?
Ik houd je topic even in de gaten..weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Geloof zeer zeker in dit soort dingen en zo te lezen heeft zij al veel positief werk verricht. Ben erg benieuwd, vandaar hier even een stipje Knipoog
Zie alleen geen prijzen staan, dat vind ik dan weer minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:31

Ik heb van haar dus wel een demonstratie gezien
Maar ken dus geen mensen met persoonlijke ervaring.
Ze voelt het idd op een bepaalde manier waar het zit en daar geeft ze dus idd energie aan.
Maar ik denk wel dat het krachtiger is dan reiki.
Verder communiceert ze idd ook.
Ik vind haar duur, erg duur, moet jokken om de precieze prijs maar herinner me dat het dichtbij de 70 euro zat.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:22

Oei, dat is best prijzig om zomaar even uit je achterzak te trekken om te kijken of het echt werkt. Nu geeft ze min of meer de garantie dat het werkt, althans via haar site staat binnen een dag tot een week.
Mss mag je topic naar Paardenpraat? denk dat daar vast mensen zullen zijn die ervaring met haar hebben..of zet je link even in je onderschrift Knipoog wie weet.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:52

Best intersant allemaal. Maar of het allemaal echt werkt Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:03

Maar garantie is denk ik geen geld terug bij niet werken Lachen

Ik geloof wel in die dingen, maar vind de uitspraak 9 van de 10 wel heel erg gewaagd

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:08

Ik vind het allemaal toch vrij appart. Door 1x met haar handen -zo begrijp ik het- over het dier heen te gaan, zullen de klachten verdwijnen. De meeste klachten bij paarden zijn naar mijn idee niet verholpen door even over de pijn heen te wrijven. Heeft toch meer te maken met spierkwestie's.

Zo staat er ook dat ze heupdysplastie kan verhelpen. Mijn hond heeft hier een tijdje meegelopen. Dat is door meerdere combinatie's uiteindelijk minder geworden. Door massage's, ander voer, loopschema. Het lijkt mij toch niet dat zij dat dan zo kan verhelpen.
Maar als het helpt maar ze zeker hier eens langskomen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:14

Ik geloof zeker in klachtenvermindering door hand oplegging
Ook dat mensen dan voelen waar de pijn zit
Maar ik vind hoe ze het op de site heeft staan wel te, ja hoe zal ik het noemen?
Ongeloofwaardig? door het hoge getal Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:20

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik lees nl nergens (of ik lees eroverheen) dat het ook weleens niet werkt, of niet binnen het termijn. Dus dan moet ze wel héél goed zijn Knipoog
Het zint mij niet zo dat de algemene voorwaarden alleen op aanvraag verstuurd worden. Stel je hebt daarover heen gelezen, dan weet je van niets en dan 'hang'je achteraf mss wel financieel als het niet werkt of mss staat er wel in vermeld dat ze elke dag langskomt in die week, maal al die bedragen, hihi.

Nee hoor, geintje..ze heeft zeer zeker een mooie site, aar vrij onduidelijk en te mooi verpakt allemaal.